Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. juli 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Nettmobbing/Fwd: Helt bofellesskap på Fagerborg

Erik Ribsskog Mon, Jul 27, 2015 at 4:26 AM
To: juridisk
Hei,
her er mer nettmobbing/ID-tyveri/demaskulering/trakassering.
Vennligst rydd opp.
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: ola moe <ola@rx.no>
Date: 2015-07-22 11:21 GMT-07:00
Subject: Re: Helt bofellesskap på Fagerborg
To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Det er visning fredag kl 1800.

Vi har igjen tre rom i bofellesskap: 1 x 4900 og 2 x 5800,-, alle i Pilestredet 88. 



Mvh Ola Moe


22. juli 2015 kl. 01.40 skrev Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei !

Erika Ribsskog har sendt deg en melding på FINN.

Hei.
Jeg har blitt feilaktig tvangsutskrevet fra sinnsykehus, og tenkte at jeg kunne bo her til jeg blir innlagt igjen.
Håper dette er i orden.

Henvendelsen gjelder Helt bofellesskap på Fagerborg
FINN-kode: 61918159

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter