Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. juli 2015

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Froger- Klassisk Frognerleilighet med god takhøyde, stukkatur og rosetter, peis, balkong! Parkeringsmulgiheter i bakgård!*Høy standard * Møblering etter avtale *Sentral beliggenhet

Erik Ribsskog Wed, Jul 29, 2015 at 4:28 PM
To: juridisk
Cc: nav.baerum@nav.no, PFU Pressens faglige utvalg
Hei,

her har noen tulle-sendt, i mitt navn.

Dette er identitetstyveri.

Jeg får også mange rare telefoner, fra folk, i øst og vest.

Så vennligst rydd opp i dette.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: André Zimmer <andre.zimmer@utleiemegleren.no>
Date: 2015-07-28 15:03 GMT+02:00
Subject: SV: Froger- Klassisk Frognerleilighet med god takhøyde, stukkatur og rosetter, peis, balkong! Parkeringsmulgiheter i bakgård!*Høy standard * Møblering etter avtale *Sentral beliggenhet
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei

Tid må avklares med eier. Når passer det best for deg med visning?
Trenger to forskjellige tidspunkt tirsdag til torsdag neste uke.


Med vennlig hilsen
Utleiemegleren Frogner

André Zimmer
Megler
Dir: 97 78 55 36 | Tlf: 21 93 13 00 | Fax: 21 93 13 01


Adr: Thomas Heftyesgate 39
0267 Oslo

Skal du, eller noen du kjenner leie ut bolig?
Bestill en gratis befaring her
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 28. juli 2015 15:00
Til: André Zimmer
Emne: Froger- Klassisk Frognerleilighet med god takhøyde, stukkatur og rosetter, peis, balkong! Parkeringsmulgiheter i bakgård!*Høy standard * Møblering etter avtale *Sentral beliggenhet

Hei !

Erik Ribsskog har sendt deg en melding på FINN.
(tlf: 93667792)
Hei,

jeg driver nå og etablerer meg på nytt i Norge, etter flere år, i utlandet.

Jeg bor nå på vandrerhjem i Bærum.

Kontakt meg gjerne med tidspunkt for eventuell visning.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter