Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. august 2015

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Handelsbanken
Erik Ribsskog     Wed, Aug 26, 2015 at 3:45 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Monicha Gronvold Lunde
Date: Tue, Aug 11, 2015 at 10:23 AM
Subject: Handelsbanken
To: eribsskog@gmail.com


Hei, vi har fått en forespørsel fra deg på å bli ny kunde hos oss. Jeg har i dag prøvd kontakte deg på tlf uten hell. Ring meg gjerne opp på 66 98 77 04 så tar vi en prat.



Regards

Monicha Grønvold Lunde


Handelsbanken
Monicha G. Lunde
Kundeansvarlig Privatmarked
Smuget 1
Postboks 14
1371 Asker
Telefon: +47 66987704
Faks: +4766987701
Support24: 22397700
molu06@handelsbanken.no
www.handelsbanken.no\asker

This e-mail may be confidential. If you have received this e-mail in error please note that you may not copy or use the contents or attachments in any way, and in that case please destroy this entire message and notify the sender. E-mails are not secure and Handelsbanken NUF cannot accept responsibility if they are intercepted, diverted or corrupted or contain viruses. Handelsbanken NUF, Registered in Norway No. 971 171 324 a part of Svenska Handelsbanken AB (publ). Registered in: Stockholm. No. 502007-7862.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter