Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. august 2015

Jeg sendte en e-post til Forsvaret

Erik Ribsskog

Karakterutskrift/Fwd: Grad stjålet

Erik Ribsskog Wed, Aug 26, 2015 at 11:48 PM
To: Forsvaret
Cc: Akademikerforbundet
Hei,

det høres bra ut.

Dere kan også skrive om, at jeg jobba en dag, som EDB-rådgiver, på et
kurs, på Terningmoen, for Terningmoen sine 'stjernegriser', som de ble
kalt, (altså høyere offiserer, fra ski og vinterskolen, osv.).

Og så ble jeg fortalt, på slutten av dag 1 vel, (av det som skulle ha
vært en tre måneder lang stilling, for meg).

At en som var stridsudyktig, hadde fått jobben min, for jeg kunne
brukes, som fotsoldat.

(Noe sånt).

Dette tenker jeg nå, at var noe tull, fra IT-avdelingen.

Jeg var på jobbintervju, for en programmerer-jobb, på Terningmoen.

Og to skjeggete IT-offiserer, (eller han ene var skjeggete,
ihvertfall), intervjuet meg.

De stusset på at jeg forlot en praksisplass, hos Hageselskapet, før
tiden, (siden at jeg fikk meg en mye bedre betalt jobb, hos
Matland/OBS Triaden. Dette forstod de ikke. Men for meg, så var det
enkelt valg, for dette var i et friår, fra studier, og jeg skulle
spare opp penger, til videre studier, det var målet mitt, og det var
jeg åpen om, ovenfor alle parter, inkludert Hageselskapet og
Arbeidsformidlingen, mener jeg).

Så om Forsvaret liksom skulle lære meg en slags lærepenge, (og at det
var noen forvirrede sinn), og derfor tulla med meg, i en tre
måneders-jobb.

Nei, dette er arbeidssak og.

Så må sender om denne usakelige oppsigelsen til Akademikerforbundet,
hvor jeg er medlem, (eller ihvertfall ble medlem, for noen år
tilbake).

At dere skal krige _mot_ de vernepliktige, og ikke mot Russland og sånn, da.

Dette var kanskje noen russere.

Skulle ikke forrundre meg.

Erik Ribsskog


2015-08-25 11:07 GMT+02:00 Forsvaret <forsvaret@mil.no>:
>
>
> Din henvendelse er registrert med saksnummer 2015031948-1. Dette kan oppgis når du henvender deg til Forsvaret i sakens anledning
>
> Vennlig hilsen
> Postmottak Forsvaret
>
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 25. august 2015 00:27
> Til: Forsvaret
> Emne: Fwd: Karakterutskrift/Fwd: Grad stjålet
>
> Hei,
>
> mine dokumenter osv., har blitt stjålet, (som jeg forklarer om, i de
> videresendte e-postene).
>
> Kan dere sende meg nytt vernepliktsbevis,(da dette var blant tingene
> som ble stjålet), lurte jeg.
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Dere kan godt skrive noe om, at jeg var fungerende lagfører, da
> lagfører Bricen, drev med nærradio eller hadde jobbdimmet.
>
> Jeg pleide ihvertfall ofte, å melde av laget, (husker jeg).
>
> Jeg var også på jobbsøkerkurs.
>
> Dette stod det vel ikke noe om, på det forrige beviset, hvis jeg husker riktig.
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2015-08-24 23:33 GMT+02:00
> Subject: Karakterutskrift/Fwd: Grad stjålet
> To: Westerdals Oslo ACT <post@westerdals.no>
> Cc: post@hioa.no
>
>
> Hei,
>
> jeg viser til den videresendte e-posten, hvor jeg forklarer om, at
> mine viktige papirer osv., har blitt stjålet.
>
> Jeg har kopier, på mitt nettsted.
>
> Men jeg vil gjerne ha originaler.
>
> Kunne jeg fått en ny karakterutskrift, for mine studier, ved NHI, (lurte jeg).
>
> (Jeg gikk informasjonsbehandling, (et to-årig studie, som ble kalt
> NHI-kandidat).
>
> Jeg gikk førsteåret 1989/90, (da NHI lå på Frysja).
>
> Og jeg gikk andreåret 1991/92, (da NHI lå på Helsfyr)).
>
> Som jeg skrev til HIOA, så har jeg 33 vekttall, (eller 99 studiepoeng), fra NHI.
>
> Men jeg har også 90 vekttall, (i informasjonsteknologi), fra HiO IU.
>
> Tilsammen, så bli dette 189 vekttall.
>
> Men studiene overlapper.
>
> Så jeg lurte på, om jeg kan få en Bachelor-grad i
> informasjonsbehandling, fra Westerdahls.
>
> (Og en bachelor-grad i IT, fra HIOA).
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2015-08-24 22:20 GMT+02:00
> Subject: Grad stjålet
> To: post@hioa.no
>
>
> Hei,
>
> i våres, så ble alle mine ting, stjålet fra min adresse, i Slependveien.
>
> Dette skal visstnok ha vært ting, som min far hentet, (ifølge
> husverten, Axbo A/S).
>
> Men jeg har ikke gitt min far, noe fullmakt, til å hente mine ting.
>
> Og jeg vil heller ikke ha noe kontakt, med min far, etter noe
> telefonterror, som han drev med, mot meg, da jeg bodde i England,
> blant annet.
>
> Så jeg må derfor anse disse tingene, som tapt.
>
> Jeg har kopier av en del dokumenter, på nettsted.
>
> Men jeg burde vel hatt en original, av graden min, tenker jeg.
>
> Så om dere kunne sendt meg en ny grad?
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Min nye adresse, er: Drammensveien 507, 1363 Høvik.
>
> PS 2.
>
> Jeg har 90 studiepoeng, fra HiO IU.
>
> Og 33 vekttall, fra NHI, (NHI-kandidat-studie).
>
> Det blir 189 studiepoeng, tilsammen.
>
> Og grensen for bachelor-grad, er 180 studiepoeng.
>
> (Jeg har sendt dere papirer fra NHI tidligere).
>
> Så om dere kan sende en Bachelor-grad, lurte jeg.
>
> (Siden at jeg har nok studiepoeng).
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter