Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. august 2015

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Service, support og reklamasjon << Reference ID: 3418699 >> 1526 0772641
Erik Ribsskog     Wed, Aug 26, 2015 at 4:40 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: 
Date: 2015-08-11 8:55 GMT+02:00
Subject: Re: Service, support og reklamasjon << Reference ID: 3418699
>> 1526 0772641
To: eribsskog@gmail.com


Hei og takk for din henvendelse.

Maskinen du har kjøpt kommer ikke med DVD-spiller, og dersom du har
behov for å installere et virusprogram kan dette gjøres ved å kjøpe
programvaren på nett og så laste ned på maskinen. Alternativt selger
vi eksterne CD/DVD-spillere som man kan koble til:
http://www.lefdal.com/product/data/ovrige-dataprodukter/SE208GBBLACK/samsung-se-208gb-ultra-thin-cd-dvd-brenner-sort

Det følger ikke med Windows-CD på de nye maskinene da et program for
tilbakestilling ligger innebygget i maskinen.


Med vennlig hilsen



Robert

Lefdal kundesenter

815 58 800

Besøk oss gjerne på Facebook, eller på hjemmesiden hvor du finner
masse nyttig informasjon om tjenester, service og levering.







>> Original Message ...
>> From: eribsskog@gmail.com
>> To: aftersales.cc@lefdal.com
>> Subject: Service, support og reklamasjon
>> Sent: 10/08/2015 20:51
>>
>> Fornavn: Erika
Etternavn: Ribsskog
Telefon: 99422856
Velg din nærmeste Lefdal-butikk: Storo

Skriv inn ditt spørsmål her, så vil en av våre medarbeidere kontakte
deg så snart som mulig.:
I dag har jeg kjøpt meg ny laptop, på Lefdal.

Den kosta 1995 kroner.

Jeg fikk noen ekstra penger fra Nav, denne måneden, siden jeg måtte ha
så dyrt busskort, (for både Oslo og Bærum).

Og jeg fikk pengene tilbake på Doc Martens-skoa mine, (som jeg kjøpte
i februar).

Jeg kjøpte meg noen Adidas fulldempede joggesko, på G-sport Byporten,
(til 450 kroner).

Og fikk såvidt råd til en laptop også.

Jeg bruker smart-telefonen, (fra Elkjøp), som modem.

Så får vi se, om hvor vellykket, som dette kjøpet blir.

Laptop-en manglet DVD/CD-spiller, så jeg, da jeg kom hjem.

(Jeg har i hvertfall ikke klart å finne noen CD eller DVD-spiller, på den).

Så hvordan dette skal gå, hvis jeg får virus, på PC-en, det vet jeg ikke.

(Det fulgte heller ikke med noen Windows-CD, med PC-en).

Så dette var litt rart, (for å si det sånn).

En ung pakistaner, som sa ting som: 'Kom her, sa jeg', solgte meg
laptop-en, på Lefdal Storo.

Men han nevnte ikke noe om, at det ikke fulgte med DVD-spiller.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter