Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. august 2015

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kontaktskjema Kiwi.no (ny)
Erik Ribsskog     Tue, Aug 25, 2015 at 3:40 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Martin Olstad
Date: 2015-08-12 9:29 GMT+02:00
Subject: VS: Kontaktskjema Kiwi.no (ny)
To: "eribsskog@gmail.com"


Hei Erik!
Grunnen til dette er ofte hva personen som jobber i kassen velger.
Det er stor belasting på kroppen å sitte et helt liv i kassen.
Så med tanke på ergonomi så er det veldig lurt å bytte litt mellom å
stå og sitte.
Vi er også pålagt og legge til rette for å minske muligheten for
senskader på en arbeidsplass.
Derfor er det mulighet til å sitte og stå i kassene.
Dette er noe man også ser i mange kontorlandskap.


Mvh
Martin Olstad


-----Opprinnelig melding-----
Fra: Resepsjon Kiwi
Sendt: 12. august 2015 08:47
Til: Martin Olstad
Kopi: Reiulf Thorsen
Emne: VS: Kontaktskjema Kiwi.no (ny)

Hei :)
Ser du på denne?


________________________________________
Fra: resepsjon@kiwi.no
Sendt: 11. august 2015 22:10
Til: Resepsjon Kiwi
Emne: Kontaktskjema Kiwi.no (ny)

Navn: Erik Ribsskog
Epost: eribsskog@gmail.com
Telefon: 99422856
Butikk: Carl Berner
Produkt: Nei
Tilbakemelding: Hei.

 Etter å ha vært på Elkjøp, i dag.

 Så dro jeg innom Kiwi Carl Berner.

Og der havna jeg i en kasse, som var betjent, av en slags kineser,
(eller noe sånt), i 20-åra, vel.

Og han kineseren, han stod i kassa, (istedet for å sitte).

Dette har jeg også sett før vel.

Hvorfor står de i kassa i stedet for å sitte, lurte jeg på?

Det er nesten skandale, vil jeg nesten si.

Det var ikke slik, da jeg jobbet i butikk, for 20 år siden vel.

Mvh.

Erik Ribsskog
This e-mail message may contain confidential or privileged
information. If you are not the intended recipient, please delete the
message and any attachments and notify the sender by return e-mail.
You should not retain, distribute, disclose, or use any of the
information in this message.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter