Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. september 2015

Dette styret, rundt kronprins-paret sin luksus-båttur, har fått meg til å tenkte på, da jeg var på jobbintervju, i Nord-England, i 2012. Da bodde dronningen, på en båt, som lå rett utenfor vinduet, fra der, som jeg var, på jobbintervju. Og etter intervjuet, så gikk jeg bort, for å kikke litt, på den fine båten. Og da var det en gubbe, som spurte meg, om jeg visste, når dronningen, kom til å dukke opp. (Noe jeg selvfølgelig ikke visste, jeg bare forklarte det, at jeg var, fra Norge). Men han gubben, lurer jeg litt på, om eventuelt kan ha vært ektemannen, til dronningen. Men det tørr jeg ikke, å si sikkert. Hm. Men jeg mener å huske det, at det da _ikke_ var hemmelig, hvem som eide båten, som dronningen bodde på. Noe sånt

jobbintervju

http://johncons-mirror.blogspot.no/2012/05/jeg-var-pa-jobbintervju-i-dag-i.html

PS.

Her er mer om dette:

skipsferie

http://www.nrk.no/norge/kronprinsen-om-luksusferie_---besokte-en-venn-1.12539514

PS 2.

Enda mer om dette:

eier av båt

http://www.superyachtworld.com/news/queen-charters-leander-g-for-diamond-jubilee-tour-of-britain-2516

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter