Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. september 2015

Jeg sendte en e-post til Statsarkivet i Kongsberg

Erik Ribsskog

Opplysninger om firma AS Pikant i Buskerud - kopi fra firmaregister Drammen

Erik Ribsskog Wed, Sep 23, 2015 at 11:20 AM

To: statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no
Hei,

det høres bra ut!

Jeg har kikket gjennom det nå, men finner ikke noe om systua på Sand.

Men det kan jo ha stått i Anne/Anna Mogan sin tvillingsøster Margit
Mogan sitt navn.

(Eller i hennes ektemann Olaf Nordahl sitt navn).

Det hadde vært bra hvis dere hadde noe om den systua på Sand.

Men dere trenger kanskje mer informasjon.

Mens jeg driver med industrihistorie, så lurer jeg også på firmaet
Neptun Vannsenger, på Billingstadsletta, i Asker/Bærum, (det lå rett
ovenfor Asker og Bærum Budstikke, (mener jeg å huske), og Svane
Advokater holder til der nå).

Har dere noe informasjon om denne virksomheten, (som min far eide,
sammen med tre andre forretningsfolk, og som ble tatt over, av min
far, (og hans samboer Haldis Humblen), sitt firma Norske Vannsenger,
seinere på 80-tallet vel).

Sender med kopi av annonser, (som jeg har funnet, i
Nasjonalbiblioteket), for Neptun Vannsenger, (også kjent som Neptun
Trading A/S og Anabella A/S).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-09-23 9:47 GMT+02:00  <statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no>:
> Til: Erik Ribsskog
> Fra: Statsarkivet i Kongsberg
> Dato: 23.9.2015
> Vår sak: 15/2881
>
> Vi viser til din henvendelse oversendt fra Statsarkivet i Oslo og vårt
> midlertidige svar av 27.1.2015. Vi har nå mottatt nyere firmaregistre for
> Drammen. Vi har funnet bilag til registreringsmelding for A/S Pikant og
> sender vedlagt kopi av det vi har funnet for dette firmaet (Drammen byrett,
> Kbb – slettede foretak – aksjeselskap slettet etter firmalovens § 24 i
> 1984-1985, eske 42).
>
> Vennlig hilsen
> Statsarkivet i Kongsberg
>
>
> ______________________________________________________________________
> Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.
> For mer informasjon se
> http://www.messagelabs.com/email
> ______________________________________________________________________

3 attachments

neptun 1.jpg
130K

neptun 2.jpg
103K

neptun 3.jpg
139K

PS.

Her er vedleggene:

neptun 1

neptun 2

neptun 3

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter