Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. september 2015

Jeg sendte enda en e-post til Leieboerforeningen

Erik Ribsskog

Deres brev av 14/9. Deres saksnummer: 42549966

Erik Ribsskog Tue, Sep 22, 2015 at 12:26 PM
To: Lars Aasen
Cc: nav.baerum@nav.no, Lindorff Kundesenter
---------- Forwarded message ----------
From: Post Narverud Eiendom AS <Post@narverud.no>
Date: 2015-09-22 8:49 GMT+02:00
Subject: SV: Deres brev av 14/9. Deres saksnummer: 42549966
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Cc: Post Narverud Eiendom AS <Post@narverud.no>


Hei Erik.

Saken er trukket tilbake. Beklager det ubehag dette har medført.


Mvh
Jan Gunnar Greftegreff
_____________________________________________

Hovednr: +47 22 55 51 58
Mobil:     +47 95 73 00 00
Mail:       post@narverud.no

Kontor:   Drammensvn 507, 1363 Høvik
Post:       PB 3040 Elisenberg, 0207 Oslo
www.narverud.no
____________________________________________________

LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally
privileged information. If you are not the intended recipient, you are
hereby notified that you have received this message in error and that
reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any
other person, is strictly unauthorized. If you have received this
message in error, please inform the sender by reply e-mail and then
immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is
susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment,
tampering and virus. We do not accept liability for any such actions
or the consequences thereof.




-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 21. september 2015 16:31
Til: Lindorff Kundesenter
Kopi: nav.baerum@nav.no; Post Narverud Eiendom AS; Lars Aasen
Emne: Deres brev av 14/9. Deres saksnummer: 42549966

Hei,

jeg viser til Deres brev/inkassovarsel av 14/9.

Det står at man skal si fra innen 28/9, hvis man ikke forstå kravet.

Og det kan jeg ikke si, at jeg gjør.

På visningen så forklarte husverten av de ville ha betalingen direkte
fra Nav, siden at jeg var arbeidsledig.

Og det sa jeg at var greit.

Så her er det noe surr, mellom Nav og husverten.

Og så får jeg innkassovarsel.

Det er ikke så lett å forstå, må jeg si.

Husverten sa at de hadde flere som Nav-klienter som leide her.

Og Nav er vel også vant med husleie-saker.

Så hvorfor det skal bli surr her, det synes jeg er rart.

Men Nav får vel regningene direkte fra husverten.

Så jeg har egentlig ikke noen rolle, når det gjelder betalingen av
husleien, (vil jeg si).

Så her må Nav og husverten ordne opp, mener jeg.

Jeg kan ikke vite hva Nav og husverten har sendt hverandre av
korrespondanse og husleie-betalinger.

Så dette blir komplisert, må jeg si.

Det var husverten som ville, at pengene skulle sendes, direkte fra Nav.

Og hva som har skjedd etter det, veit jeg ikke.

Og så får jeg innkassovarsel.

Nei, det blir ikke riktig, mener jeg.

Så derfor sender jeg denne e-posten.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter