Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. september 2015

Mer fra Facebook

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    04:23
    Erik Ribsskog
    Hei,
    er du søsteren til forretningsmannen Åge Korsvold?
    Min tidligere klassekamerat, skulle klage på Korsvold, (mener jeg å huske, at det var, studieåret 1991/92).
    Korsvold var ansvarlig i et aksjefond, som Winnem eide aksjer i.
    Og jeg var med, som en slags støttekontakt, for Winnem.
    Men Winnem turte ikke å klage.
    Og jeg finner ikke noe e-post-adresse, til Korsvold.
    Så jeg får være en flink støttekontakt, og klage sånn her, tenker jeg.
    Så du får be broren din, om å skjerpe seg, og bli flinkere til å gjøre jobben sin ordentlig.
    (Jeg får vel klage jeg da, siden at Winnem ikke tørr).
    Vi, (Winnem og jeg), var på en generalforsamling, (studieåret 1991/92), husker jeg, ens ærend, for at Winnem skulle klage, (på Korsvold, var det vel).
    Men Winnem turte ikke å klage, så derfor får jeg prøve, å klage, sånn her da, tenker jeg.
    (Beklager hvis det var feil aksjefond).
    Med klage-hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Min mor, Karen Ribsskog, har bodd på Borgheim, på Nøtterøy forresten, (så at du hadde gått på gymnas der, på Facebook).
  • Tirsdag
  • Kaja Korsvold
    22.09.2015 12:57
    Kaja Korsvold
    Hei, har ikke lyst til å gi ut kontaktinformasjon til min bror. Du må nesten prøve et annet sted.
    ps: har ikke bodd på Nøtterøy, det må være en annen
  • Erik Ribsskog
    13:12
    Erik Ribsskog
    Hei,
    det står på Facebook-siden din at du gikk på Borgheim gymnas.
    Men det er kanskje flere Borgheim.
    Det er mulig.
    Du kan jo si fra til broren din eventuelt om dette, hvis du har tid.
    Jeg har også vært en slags støttekontakt, for min yngre Follo-fetter Ove, på 80-tallet.
    (For han måtte liksom ha med meg, for å plukke jordbær, på Sand, hvor våre fedres foreldre hadde hus).
    Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg er en dårlig støttekontakt, liksom.
    Så derfor prøver jeg å rydde opp, i dette '90-talls-greiene' nå, da.
    Siden at jeg driver med CV også, og har skrevet opp en del av tingene, som Magne Winnem dro meg med på, på den CV-en.
    Men du får ha mange takk for svar, ihvertfall!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter