Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. september 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Avis i retur KOMBIVL
Erik Ribsskog     Tue, Sep 22, 2015 at 6:52 PM
To: Vårt Land
Cc: juridisk
Hei,

jeg har hatt problem med, at noen bestiller all mulig 'dritt', i mitt
navn, på nettet.

Så det er nok det som har skjedd her og.

Dere får se om dere finner ut hvem som tuller, (det skulle jeg også
gjerne ha visst).

Ellers vennligst slutt å plag meg med dette, jeg er ikke religøs og
ønsker ikke å bruke tid på å lese deres religiøse avis.

Erik Ribsskog


2015-09-09 10:30 GMT+02:00 Vårt Land :
> Hei,
>
> Vi har fått beskjed fra avisbudet at han ikke finner frem til leiligheten
> din. Adresse vi har registrert her er:
>
> ERIK RIBSSKOG
>
> DRAMMENSVN 507
>
>
> 1363 HØVIK
>
> Fint om du kan bekrefte at dette er korrekt adresse, eller eventuelt sende
> oss adressen du ønsker avisen levert til. Fint hvis du også får sendt oss
> ditt leilighetsnummer samt merker døren med navn dersom det ikke allerede er
> gjort. Takk.
>
> Med ønske om en fin dag
>
> Med vennlig hilsen
>
> Carolina Svensson
>
> Kundekonsulent
>
>
> Vårt Land
> Pb 1180 Sentrum, 0107 Oslo, Norway
> Besøksadresse: Grubbegata 4-6
>
> Telefon +47 22 310 350
>
> Les Vårt Land gratis i 2 uker  | Abonner på Vårt Land
> Les Vårt Land på nett  |  Vårt Lands nyhetsbrev
>
>
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter