Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. september 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vedrørende ditt nye abonnement fra Illustrert Vitenskap
Erik Ribsskog     Fri, Sep 25, 2015 at 7:26 AM
To: juridisk
Cc: abonnement-no@mail.bonnierpublications.com
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Abonnement Illustrert Vitenskap
Date: 2015-09-24 2:02 GMT+02:00
Subject: Vedrørende ditt nye abonnement fra Illustrert Vitenskap
To: Frøken Ribsskog





Kjære Frøken Ribsskog

Vi er glade for å bekrefte ditt abonnement på Illustrert Vitenskap
Nå kan du glede deg til å få ekspertenes nyeste viten, blant annet om romforskning, medisin, havbunnen og Jordens indre, rett på døren.

Vinn et gavekort
Bruk et par minutter på spørreskjemaet og få glede av alle våre tilbud og service-muligheter. Blant svarene trekker systemet vårt automatisk 100 heldige vinnere av et gavekort. Så snart du har svart, får du vite om du har vunnet.


   
   

   
Klikk inn på spørreskjemaet her

klikk her >>
   

   
   



Med vennlig hilsen

Sebastian Relster
Sjefredaktør
Illustrert Vitenskap

   
   

   
   

   
Abonnementsnummer:
   

   
   

   
   

   
4775138805
   

   
   

   
   

   

Lagre det til senere og
bruk det hvis du skal:

- lese digitale nummer
- logge inn på abonnementsfordeler på illvit.no
- rette dine opplysninger hos kundeservice
   

   
   

   
   

   
Du har bestilt:

    6 utgaver av Illustrert Vitenskap + fjernstyrt minidrone for kun kr 139,50 + kr 29,50 i porto og ekspedisjon.
    Etter tilbudet fortsetter du i løpende abonnement, og du kan til enhver tid si opp abonnementet.




Abonnementsbetingelser
   

   
   


   
   

   
Vi sender første magasin:

19-10-2015
   

   
   

   
   

   

Leveringsadresse:

Drammensveien 507
1363

Høvik
   

   
   





   
   
   

   
   

   
   
   

   
   
   

Jeg ønsker ikke flere e-postmeldinger i forbindelse med velkomstforløpet

Type your title here..

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter