Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. oktober 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Kvittering på din innmelding til Juvente
Erik Ribsskog     Thu, Oct 1, 2015 at 12:37 AM
To: juridisk
Hei,

dere hos Datatilsynet får hjelpe disse 'gærningene' her.

De sender utenom kontortiden, og det er en uting, som også kan kalles
trakassering av borgerne, mener jeg.

Så de trakasserer på flerfoldige måter, (se e-postene nedenfor), så
disse orker jeg ikke å sende mer til.

Dere får ta dere av disse trakasørene, må man vel si, at de er.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Juvente
Date: 2015-09-30 23:00 GMT+02:00
Subject: Re: Kvittering på din innmelding til Juvente
To: Erik Ribsskog
Cc: juridisk


Hei igjen!

Igjen: det er ikke vi som har meldt deg inn. Vet ikke helt hvordan vi
skulle hatt et bedre system, men du kan gjerne komme med forslag.

Petter

ons. 30. sep. 2015 kl. 22.41 skrev Erik Ribsskog :
>
> Hei,
>
> hvis dere kan slutte å trakassere meg, med å sende masse e-poster med
> mer, som jeg ikke har bedt om, så hadde det vært bra.
>
> Et råd er at dere kan ha bedre datasystemer, som er sikret mot identietstyveri.
>
> Det blir også klamt at dere bruker fornavn, synes jeg.
>
> Dere burde legge ned denne 'mørkemann-geskjeften' deres.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-09-30 20:54 GMT+02:00 Juvente :
> > Hei igjen Erik,
> >
> > Det er ikke vi i Juvente som har meldt deg inn, det er nok noen andre som du
> > sier. Vi gjennomfører gjerne en utmelding av deg igjen, og du trenger ikke
> > betale eventuelt mottatt faktura.
> >
> > Hvis du mistenker at du er utsatt for et ID-tyveri, anbefaler vi at du tar
> > kontakt med Politiet.
> >
> > Si gjerne ifra hvis det er noe mer du lurer på.
> >
> > Petter Holstad
> >
> > aktivitetssekretær, Juvente
> >
> >
> > Kontor: 23 21 45 50
> >
> > Mobil: 926 96 496
> >
> > Post: Juvente, Torggata 1, 0181 Oslo
> >
> >
> >
> >
> >
> > lør. 26. sep. 2015 kl. 11.55 skrev Erik Ribsskog :
> >>
> >> Hei,
> >>
> >> ja det kan se sånn ut.
> >>
> >> Det er noen som bestiller masse 'dritt' i mitt navn, på nettet.
> >>
> >> Og det kan virke som at det er det som har skjedd her og.
> >>
> >> Vennligst slutt å kast bort min tid med 'dritt' som jeg ikke ønsker.
> >>
> >> Erik Ribsskog
> >>
> >>
> >> 2015-09-25 11:38 GMT+02:00 Juvente :
> >> > Hei!
> >> >
> >> > Jeg forstår ikke, har du blitt feilaktig innmeldt i Juvente?
> >> >
> >> > Petter Holstad
> >> > Juvente
> >> >
> >> > fre. 25. sep. 2015 kl. 11.33 skrev Erik Ribsskog :
> >> >>
> >> >> Hei,
> >> >>
> >> >> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
> >> >>
> >> >> (Jeg har ikke kontaktet disse).
> >> >>
> >> >> Vennligst rydd opp!
> >> >>
> >> >> Med hilsen
> >> >>
> >> >> Erik Ribsskog
> >> >>
> >> >> PS.
> >> >>
> >> >> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> >> >> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> >> >> jeg).
> >> >>
> >> >> PS 2.
> >> >>
> >> >> Min stesøster Christell Humblen, (fra Bergeråsen), 'babla' en gang,
> >> >> (på 80-tallet), om at hu kjente noen NGU-folk, i Drammen, (eller noe
> >> >> sånt).
> >> >>
> >> >> Så det er kanskje hu som har tulle-innmeldt meg.
> >> >>
> >> >> For NGU er vel noe lignende av Juvente.
> >> >>
> >> >> Jeg husker en Emil-episode, fra TV, fra 70-tallet, (min mor anbefalte
> >> >> meg å se på Emil, var det vel), og der ble dette problemet, med
> >> >> godtemplar-folk tatt opp, husker jeg.
> >> >>
> >> >> Og godtemplar ble presentert, (i den Emil-episoden), som noen
> >> >> gledesdrepere og trangsynte 'møkkamenn', eller noe i den duren.
> >> >>
> >> >> Og min mor drakk en god del rødvin, fra polet, (i helgene osv.), husker
> >> >> jeg.
> >> >>
> >> >> Og min far drakk mye mer enn min mor igjen.
> >> >>
> >> >> Men Christell trodde ikke noe på, at NGU, betydde noe med
> >> >> 'godtemplar', (husker jeg), på 80-tallet.
> >> >>
> >> >> (Men hu er rimelig 'blond' da, må man vel si).
> >> >>
> >> >> Så kanskje det er Christell som har tulle-innmeldt meg.
> >> >>
> >> >> Hvem vet.
> >> >>
> >> >>
> >> >> ---------- Forwarded message ----------
> >> >> From: Juvente
> >> >> Date: 2015-09-05 1:31 GMT+02:00
> >> >> Subject: Kvittering på din innmelding til Juvente
> >> >> To: eribsskog@gmail.com
> >> >>
> >> >>
> >> >> Godt valg!
> >> >>
> >> >>
> >> >> Du har meldt deg inn i Juvente, og det vil vi gjerne takke deg for.
> >> >> Under ser du informasjonen du har sendt til oss.
> >> >>
> >> >> Har du endringer til det som står? Svar på denne e-posten med riktig
> >> >> informasjon.
> >> >>
> >> >> Lurer du på noe? Kontakt oss, se juvente.no/kontakt.
> >> >>
> >> >> Navn:
> >> >> Erik Johannes Ribsskog (Gutt)
> >> >>
> >> >> Adresse:
> >> >> Drammensveien 507
> >> >>
> >> >> 1363
> >> >>
> >> >> Fødselsdato:
> >> >> 25.07.1970
> >> >>
> >> >> Kontaktinformasjon:
> >> >> eribsskog@gmail.com
> >> >> 994 22 856
> >> >>
> >> >>
> >> >> Informasjon om din innmelding:
> >> >> Dato for innmelding: 05/09/2015
> >> >> Verver:
> >> >> Spørsmål:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter