Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. oktober 2015

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din bestilling av Vendela SilverDay
Erik Ribsskog     Thu, Oct 15, 2015 at 12:33 AM
To: Kundeservice
Cc: juridisk , NextGenTel Abuse Response Team
Hei,

jeg tok en IP-search, på den IP-adressen.

Og det var visst noen med Nextgentel-abonement, i Bergen.

Så jeg sender kopi til dem og Datatilsynet.

Kanskje de kan finne ut hvem disse plageåndene er.

Og jeg vet ikke hva disse pleier å gjøre, for å stoppe, sånne plageånder.

Men det er det kanskje noen andre som vet.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

IP Insights
IP Details for 89.10.184.235

This information should not be used for emergency purposes, trying to find someone's exact physical address, or other purposes that would require 100% accuracy. Please read about geolocation accuracy for more information.

General IP Information
IP:    89.10.184.235
Decimal:    1493874923
Hostname:    235.89-10-184.nextgentel.com
ASN:    15659
ISP:    NextGenTel
Organization:    NextGenTel AS
Services:    None detected
Type:    Broadband
Assignment:    Static IP
Blacklist:   
Geolocation Information
Continent:    Europe
Country:    Norway no flag
State/Region:    Hordaland Fylke
City:    Bergen
Latitude:    60.393  (60° 23′ 34.80″ N)
Longitude:    5.3242  (5° 19′ 27.12″ E)
Postal Code:    5042

Geolocation Map
200mi
500km


2015-10-14 8:55 GMT+02:00 Kundeservice :

    

    Hei og takk for din epost.

    

    Vi har ikke sendt ut noe så jeg har sperret din konto hos oss.

    

    Det er bestilt fra IP: 89.10.184.235,  Time: 2015 10 13 13:41

    

    Ha en fin dag !

    Vennlig hilsen

    

    Cathrine

    

    Helena Cosmetics AS

    

    www.vendela.no

    

    

    

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 14 October 2015 03:52
    Til: juridisk
    Kopi: kundeservice@vendela.com
    Emne: Klage/Fwd: Takk for din bestilling av Vendela SilverDay

    

    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

    ---------- Forwarded message ----------
    From:
    Date: 2015-10-13 13:41 GMT+02:00
    Subject: Takk for din bestilling av Vendela SilverDay
    To: eribsskog@gmail.com

    Ordrebekreftelse
           

    

    Leveringsinformasjon:
    Erik Ribsskog
    Drammensveien 507
    1363 Høvik

    eribsskog@gmail.com
               

    Ordreinformasjon:

    Status:
       

    Nytt abonnement

    Ordredato:
       

    13.10.2015 13:41:16

    Betalingsmåte:
       

    Pr. 15 dager

     

    Programnr
       

    Varenavn
       

    Pris
       

    Antall
           

    Total

    4
       

    Vendela SilverDay
       

    0,00
       

    1
           

    0,00
                       
       

    Sum varer:
       

    38,00
       

    Leveringskostnader:
       

    
       

    Sum total:
       

    38,00


    Dette er en bekreftelse på din bestilling hos oss. Dersom du mener at noe er feil eller du har noen andre forespørsler, kontakt vårt kundesenter.
    Du vil om kort tid motta en prøve på Vendela SilverDay, nok til 30 dagersforbruk.
    Deretter vil du hver annen måned motta en ny forsendelse nok til 60 dagers forbruk til kr. 399,00 inkl frakt, så lenge du selv ønsker.

    Synes du Vendela SilverDay kommer for sjeldent, eller for ofte, kan du når som helst endre hyppigheten av leveransen ved å ringe oss eller
    sende oss en epost.

    Takk for handelen

    Med Vennlig hilsen
    Vendela

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter