Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. oktober 2015

Jeg sendte en e-post til Bærum kommune

Erik Ribsskog
Deres brev av 15/10, Deres ref: 15/12912/HJK//Fwd: Til: Ingrid Øyen
Erik Ribsskog     Thu, Oct 29, 2015 at 5:22 AM
To: boligkontoret@baerum.kommune.no
Cc: nav.baerum@nav.no, Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

jeg refererer til Deres brev av 15/10, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Som jeg skrev i søknaden, så søkte jeg boliger, på blant annet
Finn.no, og fant meg en bolig, (på den nye adressen dere nevner), i
august.

Dere holder til, hos Nav, så jeg regna med, at Nav, ville oppdatere
dere, om dette.

(For jeg har holdt Nav løpende orientert).

Det hadde kanskje vært smartere, om dere holdt til, i et eget bygg,
(tenker jeg), siden at dere ikke samarbeider, med Nav, (selv om dere
holder til hos dem), virker det som.

Jeg mener også, at jeg har bedt noen hos Nav, (dette er noen måneder
siden nå), å gi dere, disse dokumentene, (for de hadde jeg nettopp
hentet, hos skattekontoret, var det vel, og levert, til Nav).

Noe sånt.

Bare et forslag, det blir litt forvirrende, det at dere holder til hos
Nav, men ikke samarbeider med de, synes jeg.

Så det må jeg nesten klage på, (at organiseringen/samarbeidet, mellom
Nav og Bærum kommune sitt boligkontor, er et slags kaos, må man vel
si).

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-08-11 13:30 GMT+02:00
Subject: Til: Ingrid Øyen
To: nav.baerum@nav.no


Hei,

nå har jeg også fylt ut skjema, for kommunal bolig.

Skal prøve å levere denne i kommunen sin skranke, her på Nav.

Mvh.

Erik Ribsskog

3 attachments
        img019 paint.jpg
467K
        img020.jpg
139K
        kvittering_1115291.pdf
285K

PS.

Her er brevet fra Bærum kommune:

img019 paint


img020

PS 2.

Her er søknaden, (fra august):

skjema 1

skjema 2

skjema 3

skjema 4

skjema 5

skjema 6

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter