Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 30. oktober 2015

Jeg sendte en e-post til Intrum Justitia

Erik Ribsskog
Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752
Erik Ribsskog     Fri, Oct 30, 2015 at 3:14 PM
To: Intrum Justitia Nova
Hei,

ok, det var derfor dere foretok en kredittvurdering.

Da skjønte jeg det.

Jeg ringte vel Entercard, fra Sunderland, i 2004, (da jeg studerte,
ved University of Sunderland, og ikke fikk studielånet mitt, før fire
måneder etter at studiene hadde begynt).

Etter det, så jobbet jeg noen år, i England, og fikk bare cirka
britisk minstelønn, (som ikke er så mye å skryte av, egentlig), og
etter det, så har jeg vært arbeidsledig (og student), i England og
Norge.

Så jeg har ikke hatt så høye inntekter, etter at jeg slutta som
Rimi-butikksjef, (på grunn av en arbeidssak), i 2002.

Men da skjønte jeg hva denne kredittvurderingen skyldtes, ihvertfall.

Jeg hadde regna med, å få en bra betalt jobb, etter studier, ved
ingeniørhøyskolen, (som jeg skulle vært ferdig med, i 2005), men det
gikk ikke som planlagt, av grunner, som jeg tar, med norske
myndigheter, (som er vanskelige), blant annet.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2015-10-30 14:54 GMT+01:00 Intrum Justitia Nova :
> Hei,
>
> Viser til deres henvendelse vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).
>
> Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som foreldet.
>
> Dette til din orientering.
>
>
> Med hilsen
> Saksbehandler :Team Bank
> Telefon :23 17 11 10
> Intrum Justitia AS
>
> IBAN: NO1563180520351
> BIC : NDEANOKK
> ------------------------------------
> KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143
> KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300661895360
> NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter