Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 16. oktober 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
FW: Klage/Fwd: Takk for at du har registrert deg som mottaker av vårt nyhetsbrev!
Erik Ribsskog     Fri, Oct 16, 2015 at 11:20 AM
To: Kredittavdelingen Samlerhuset
Cc: juridisk
Hei,

den patroniseringen der, (hvor du sier hva jeg må gjøre), er også en form for trakassering.

Jeg har ikke noe ønske om å bli patronisert.

Om dere vennligst kan slutte å sende meg deres dritt, som jeg aldri har bedt om, å få tilsendt, noe av.

Erik Ribsskog


2015-10-16 8:55 GMT+02:00 Kredittavdelingen Samlerhuset :

    Hei!

    

    Dersom du mener dette er identitetstyveri, må du levere en anmeldelse til politiet.

    

    Med vennlig hilsen
    Samlerhuset
    Gry Olsen
    kredittavdelingen

    Telefon: 02550
    Fax:     66 99 48 02

    Mailto: kundeservice@samlerhuset.no
    Internett:www.samlerhuset.no

    

    

    

    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sent: 14. oktober 2015 06:54
    To: juridisk
    Cc: Kundeservice Samlerhuset
    Subject: Klage/Fwd: Takk for at du har registrert deg som mottaker av vårt nyhetsbrev!

    

    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

    ---------- Forwarded message ----------
    From: Samlerhuset
    Date: 2015-10-01 23:17 GMT+02:00
    Subject: Takk for at du har registrert deg som mottaker av vårt nyhetsbrev!
    To: eribsskog@gmail.com

    

    
           

    
           
    Takk for at du har registrert deg som mottaker av vårt nyhetsbrev!

    Kjære Erika Ribsskog,

    Vi har nå registrert deg som mottaker av vårt nyhetsbrev.
           
           

    
           

    
           

    
           

    Som takk for din interesse for Samlerhusets nyhetsbrev, ønsker vi å tilby deg følgende spennende myntsett: Tilbudet består av Norges første minnemynt fra 1906 og Norges vakreste fra 1914.

    For 5900 kroner kan sikre deg følgende:

        2 gamle, vakre og historisk viktige sølvmynter
        Norges første minnemynt fra 1906
        Norges vakreste minnemynt fra 1914 – Mor Norge
        Utgitt for å markere viktige nasjonale jubileer og begivenheter
        Fraktfritt tilsendt
        Leveres i spesiallaget myntskrin

    Klikk her for å bestille ditt sett i dag! »

    Hos Samlerhuset har du som vanlig alltid åpent kjøp i 30 dager, slik at du kan studere mynten i fred og ro hjemme før du endelig bestemmer deg.

    Har du noen spørsmål kan du kontakte oss via tlf 0 25 50 eller kundeservice@samlerhuset.no
                   
                   

    
               
       

    
           

    
           

    
           

    Med vennlig hilsen

    Ole Bjørn Fausa
    Samlerhuset
           
           

    

    Samlerhuset.no er godkjent av Trygg E-handel, det betyr at du kan kjenne deg trygg og sikker når du handler fra oss. Trygg E-handels formål er å beskytte deg som forbruker – kun stabile og seriøse nettbutikker kan bli godkjent til å benytte Trygg E-handel merket. Du kan lese mer om Trygg E-handel og dine rettigheter som forbruker på www.tryggehandel.no. Samlerhuset.no’s sertifikat finnes her.
                   

    

    Samlerhusets formål er å skape samlerglede. Vi selger samleobjekter til samlere som er opptatt av gleden ved å samle. Samlerhuset garanterer ikke at våre objekter beholder sin opprinnelige pris eller at det finner sted en verdiøkning over tid. Historisk verdistigning gir ingen garanti for fremtidig verdistigning. Les mer om pris og verdi på mynter og medaljer her: www.samlerhuset.no/om-pris-og-verdi

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter