Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. oktober 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kraftverk: Seier i skolevalget! 😃
Erik Ribsskog     Wed, Oct 14, 2015 at 9:11 PM
To: SU Hovedkontor
Cc: juridisk
Hei,

ja, jeg har nå aldri vært ung-kommunist jeg.

Jeg er en middelaldrende høyremann.

Jeg var rådgiver for Jan Tore Sanner, i Unge Høyre, i 1991, (på et møte, i Stortingsgata).

Det er min lillesøster Pia som er rebellen, i min slekt.

Hun hadde en SU-plakat, av en naken palesinsk gutt, på veggen, på det rommet, som hun og jeg delte, hos vår farmor Ågot, (våre besteforeldre sitt tidligere soverom).

Men vi bodde før dette, på forskjellige adresser, og hennes 'bonus-bror' Viggo Snoghøj er ultra-konservativ, (må man vel si).

Så det er mulig, at Pia bare lot som, at hu var, i deres rekker.

Noe sånt.

Jeg ser også, at du sier, at dette er 'synd'.

Da snakker vi om den kristne bibel-ungdommen, mener jeg.

(Som prediker om synd og fandenskap).

Nei, dere ung-kommunister skal si 'manifest', eller noe sånt, (og ikke 'synd'), som min yngre halvbror Axel pleier å si, for skøy.

Noe sånt.

Så meld meg ut av dette svineriet deres nå.

Og slutt å trakasser meg, ved å sende meg dritt, som jeg ikke har bedt om.

Erik Ribsskog


2015-10-14 9:24 GMT+02:00 SU Hovedkontor :

    Hei Erik

    Du mottok dette nyhetsbrevet fordi du står som medlem i Sosialistisk Ungdom etter at vi mottok en innmelding med ditt navn og kontaktinfo 17. juli 2014.
    Om det er noen andre som har hatt det artig og meldt inn deg uten ditt samtykke er dette synd, men ikke noe SU har gjort.

    Jeg regner med du vil da slettes fra vårt register?


    Vennlig hilsen

    Rine Holmsen
    Kontorsjef
    Sosialistisk Ungdom
    21 93 33 50

    14. oktober 2015 kl. 04.47 skrev Erik Ribsskog :

        Hei,

        dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

        (Jeg har ikke kontaktet disse).

        Vennligst rydd opp!

        Med hilsen

        Erik Ribsskog

        PS.

        Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
        virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
        jeg).


        ---------- Forwarded message ----------
        From: Sosialistisk Ungdom
        Date: 2015-10-02 9:25 GMT+02:00
        Subject: Kraftverk: Seier i skolevalget! 😃
        To: Erik Ribsskog


        Kraftverk: Nyhetsbrev fra Sosialistisk Ungdom
        View this email in your browser
        Kraftverk
        Nyhetsbrev for Sosialistisk Ungdom

            Vi raser fram i skolevalget
            Bli med på klimakonferansen
            Klimakampanje
            Har du betalt SU-medlemskapet ditt for 2015?

        Vi raser fram i skolevalget
        SU stiger kraftig i skolevalget! Vi øker fra 5 % til 7,5 % og har fått hundrevis av nye medlemmer i hele landet!

        Her finner du utvalgte resultater fra noen av våre beste skoler.
        Her finner du resultatene for alle skolene i Norge.

        Tusen takk for fantastisk innsats!
        Klimakampanje i vinter
        I desember møtes verdens ledere i Paris for å forhandle om en internasjonal klimaavtale. SU skal ha klimakampanje fra 15. november og fram til klimatoppmøtet for å kreve en rettferdig klimaavtale.

        SU sender en delegasjon på 25 medlemmer til klimatoppmøtet for å løfte våre krav i Paris.

        Mer informasjon om kampanjen kommer straks det er klart. Men dere kan starte planlegging med SU-laget der du bor allerede nå!

        Spørsmål? Kontakt kampanjesjef Freddy: 901 10 891, eller medansvarlig Ingvil: 924 02 256.
        Bli med på klimakonferansen
        13.-15. november arrangerer vi klimakonferanse i Oslo med SUere fra hele landet. Bli med!

        Endelig program er ikke klart ennå, men vi kan love spennende politikk, morsomme workshops, kjendiser og selvfølgelig masse sosialt!

        Meld deg på her.
        Påmeldingsfrist 1. november.
        Se informasjon om pris og reise i påmeldingsskjemaet.
        Facebookarrangement med informasjon her.
        Har du betalt kontingenten for 2015?
        Nå skal du ha mottatt faktura for SU-medlemskapet ditt i 2015. Vi vil ha deg med på laget videre!

        Lurer du på om du allerede har betalt? Send e-post til post@su.no

        Betal helst fakturaen du har fått i posten, men du kan også betale med SMS:

        Send SMS til 2030 med tekst "SU + navn, adresse, fødselsdato og e-postadresse" (125 kr)

        Copyright © 2015 Sosialistisk Ungdom, All rights reserved.
        Alle medlemmer av Sosialistisk Ungdom får nyhetsbrevet vårt Kraftverk. Om du kjenner andre som vil ha nyhetsbrevet kan de sende en epost til post@su.no

        Our mailing address is:
        Sosialistisk Ungdom
        Hagegata 22
        Oslo, Oslo 0653
        Norway

        Add us to your address book


        Want to change how you receive these emails?
        You can update your preferences or unsubscribe from this list

        Email Marketing Powered by MailChimp

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter