Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. oktober 2015

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Danske Bank - Re: Ønsker møte med en rådgiver - Pensjon
Erik Ribsskog     Thu, Oct 15, 2015 at 2:26 AM
To: juridisk
Cc: R4261DIA@danskebank.no
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: 4261 Danske Bank Web
Date: Sun, Sep 27, 2015 at 4:15 PM
Subject: Danske Bank - Re: Ønsker møte med en rådgiver - Pensjon
To: eribsskog@gmail.com


Hei,

Takk for din henvendelse.

Ønsker du et møte i forbindelse med tilbud på boliglån?

Vi ønsker gjerne å se på mulighetene for å gi deg et tilbud på
boliglån. Vi trenger imidlertid flere opplysninger fra deg, for å
komme med et tilbud.
Raskest tilbakemelding vil du da få ved å fylle ut søknadsskjemaet som
ligger på våre hjemmesider.

Søknadsskjemaet finner du her:

http://danskebank.no/nb-no/Privat/Laan/boliglaan/Pages/Laan-til-bolig.aspx



Med vennlig hilsen

Hege Sundet
Danske Bank
________________________________
Navn:   Erik Ribsskog
Fødsels-_og_personnummer:   250770xxxxx
Telefon:   99422856
E-post:   eribsskog@gmail.com
Ønsker_møte_på:   Kontor
Hva_gjelder_henvendelsen:   Kort
Kunde_i_Danske_Bank:   Nei
Spørsmål/kommentarer:   ?
Trackingkoder:   null




_______________

Danske Bank – Foretaksregisteret NO 977 074 010 MVA Danske
Bank A/S - Ervervs- og Selskabsstyrelsen CVR-nr. 6112628 –
København

_______________

Vi gjør oppmerksom på at denne e-postmeldingen kan inneholde
fortrolig informasjon. Hvis De ved en feil mottar e-posten, ber vi
Dem vennligst informere avsender om feilen gjennom å bruke
svarfunksjonen. Samtidig ber vi Dem slette e-postmeldingen i
Deres datasystem uten å videresende eller kopiere den. Selv om
e-posten og alle vedlegg, etter vår overbevisning, er fri for virus og
andre feil som kan påvirke datamaskinen eller IT-systemet der
den mottas og leses, åpnes den på mottakerens egen risiko. Vi
påtar oss ikke ansvar for tap eller skade som er oppstått i
forbindelse med åpning eller bruk av e-postmeldingen.

_______________

Please note that this message may contain confidential
information. If you have received this message by mistake,
please inform the sender of the mistake by sending a reply, then
delete the message from your system without making,
distributing or retaining any copies of it. Although we believe that
the message and any attachments are free from viruses and
other errors that might affect the computer or IT system where it is
received and read, the recipient opens the message at his or her
own risk. We assume no responsibility for any loss or damage
arising from the receipt or use of this message.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter