Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. oktober 2015

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Verdivurdering via dnbeiendom.no
Erik Ribsskog     Thu, Oct 15, 2015 at 5:54 AM
To: juridisk
Cc: Kristin.Dekko@dnbeiendom.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Dekko, Kristin
Date: 2015-09-25 12:49 GMT+02:00
Subject: SV: Verdivurdering via dnbeiendom.no
To: "eribsskog@gmail.com"


Heisan.
Har forsøkt å ringe deg, lagt igjen beskjed på mobilsvar.
Ring meg når du har anledning så tar vi en prat/setter opp avtale om
verdivurdering.

Vennlig hilsen
_______________________________________________

Kristin Dekko | Megler | Slemmestad

DNB Eiendom
Kirkealléen 1 - Rortunet | 3470 Slemmestad, Norge
Mob: +47 94161206 | Tlf: +47 95 90 88 88 | Faks: +47 31 28 74 75
E-post: Kristin.Dekko@dnbeiendom.no | www.dnbeiendom.no

Følg oss gjerne på: Facebook
_______________________________________________


-----Opprinnelig melding-----
Fra: DNB Eiendom [mailto:eiendom@dnbeiendom.no]
Sendt: 23. september 2015 21:27
Til: Slemmestad
Kopi: Kopi henvendelser
Emne: Verdivurdering via dnbeiendom.no



Kontaktinformasjon kunde:
Navn: Erik Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Postnummer:  3484
Melding:  Trenger en verdivurdering av en bolig i Støaveien, Holmsbu
Telefon:  99422856

Sporingsinformasjon
Side/Skjema:  Verdivurdering
Kilde:  AssessmentPage


Hvis du bruker Meglerfront, finner du kunden som en Mulig befaring
innen 5 minutter i din Kundestrøm. http://meglerfront/sider/leads.aspx
________________________________
 This email with attachments may be confidential and intended solely
for the use of the individual or entity to whom it is addressed. The
email may contain legally protected information. If you have received
this communication in error, be aware that making use of the
information, forwarding it, copying it, or disclosing its content to
other persons, is strictly prohibited and may be punishable by law.
Please inform the sender about the error in transmission immediately.
________________________________

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter