Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. november 2015

Enda mer fra Facebook

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    14:09
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg leste på Profile-engine, at du var, på #quiz-show, i sin tid, (og synes også, at jeg kjente igjen nicket marteh).
    Var du fra samme sted, som Gio, (kalte han seg vel), som døde, i den flyulykken, i Italia?
    (Sammen med Zaga, vel).
    Var det du som skrev, i topicen, til #quiz-show, (i 2001), at disse hadde dødd, i den ulykken?
    (Jeg chatta litt med Zaga, før hu ble sammen med Gio vel, og husker henne, som grei og lett å chatte med.
    Mener også å husker, at Gio var veldig respektert, på quizzen.
    (For det var Gio, som han kalte seg, på quizzen, (han fra din hjem-kommune), var det ikke?).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Marte Heggelund
    19:41
    Marte Heggelund

    Det stemmer. Gio var broren min.
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    04:47
    Erik Ribsskog

    Ok,
    kondolorerer.
    Det står jo i avis-artiklene, fra ulykken, at broren din heter Espen Heggelund.
    Så jeg burde ha skjønt det.
    (Litt stressa her).
    Det stod i avisene, at broren din traff Zaga aka. Heidi Falch i Trondheim, i 1998.
    Var det på et quiz-treff, lurte jeg, da jeg leste det.
    Jeg skjønte ikke broren din sitt nick, på den tida.
    Men jeg søkte litt om #quiz-show nå, (for jeg begynte først, å quizze der, i 1997, men kanalen begynte, i 1995, og jeg ble gjort til op der, av Empen, som så fikk sparken, som kanal-sjef, så jeg lurer litt på #quiz-show sin historie).
    Og var 'Gio'-nicket, fra en Manchester City-spiller?
    Bare lurte.
    Beklager at jeg spørr om dette forresten, det kan ikke så morsomt, å få spørsmål om.
    Jeg sluttet som Rimi-butikksjef og begynte å studere igjen, på HiO 'ingeniørshøyskolen' IU, i 2002.
    Og mens jeg studerte der, (fra 2002 til 2004), så hadde jeg en studiekamerat, som het Dag Anders 'Dagga' Rougseth.
    Han var kjent som vokalist, i Hamar-bandet Autopulver, blant annet.
    Kanskje han har lyst til å bli med på noe musikk-prosjekt, (hvis du mangler folk å jobbe sammen med), tenkte jeg, når jeg så det, (på ProfileEngine), at du var musiker.
    Dagga jobba på den tida som vaktmester, i et bygg, i Uelands gate, (ikke så langt fra Kiellands Plass forresten).
    Empen (som gjorde meg til OP), svarer ikke nå, så det er litt 'merksnodig'.
    For op på #quiz-show, (som var en populær kanal), blir vel som et lederverv, som man kan nevnte, på CV-en, har jeg tenkt.
    Du og Gio var vel begge op-er, sånn som jeg husker det.
    Men men.
    Min morfar Johannes Ribsskog, var forresten rådmann, i Stokmarknes, (hvor hu Zaga gikk på skole, leste jeg, i en nettavis, når jeg søkte om quizzen), på 50 og 60-tallet, forresten.
    Og jeg dro med min adopterte tremenning Øystein Andersen på språkreise, til Brighton, sommeren 1989.
    Og da var det to venninner, fra Hammerfest, (ei lav med lyst hår og ei lav med brune krøller), som spilte fotball, som jeg ble kjent med, (for på en strandfest, så begynte jeg tilfeldivis å rote, med ei brunette fra Oslo, som noen hadde sagt, at var så bra, og så kom hu mørke fra Hammerfest, og dytta bort hu Oslo-dama, mens vi klinte, og så ble det til, at jeg klinte, med hu fra Hammerfest, istedet).
    Men men.
    Mange takk for svar, ihvertfall.
    Og kondolerer igjen når det gjelder din bror og Zaga.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Var Zaga hun i blå kjole, i denne artikkelen?:
    http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sas-ulykken-i-milano/savner-heidi/a/3001851/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter