Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. november 2015

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Frisk Rygg i oppdatert 2.utgave
Erik Ribsskog     Fri, Nov 13, 2015 at 7:27 PM
To: Hanna Tobiassen
Cc: juridisk , post@forbrukerradet.no
Hei,

jeg pleier å sende all dritten, som jeg får, i posten, i retur.

Og da skriver jeg vanligvis på pakken, at: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

(Dette begynte, da jeg bodde i England, og der pleide jeg, å gjøre det sånn, etter å ha snakket litt, med noen post-damer, osv., om et lignende problem).

Jeg synes dere har en 'nerdete' tilnærmings-metode, til dette.

Når jeg forklarer, at jeg ikke bestilt 'dritten' deres.

Så skal selvfølgelig dere slette meg, fra kunderegisteret deres, og slutte å sende meg e-poster.

Istedet så begynner dere, å mase på meg, om trykke på små linker her og der.

Det er irriterende, at dere fortsetter med å trakassere meg.

Jeg ønsker ikke sånn masing, må jeg si.

Det virker ikke som dere tar folk på alvor, når dere ikke rydder opp.

Jeg vet ikke om det er evnen eller forstanden, som det er noe galt med, hos dere.

Sender derfor også kopi til Forbrukerrådet.

Vennligst slutt å send meg dritten deres.

Jeg er hverken interessert i 'post-dritt' eller 'e-post-dritt', fra dere.

Vennligst slutt å kast bort tida mi med dritten deres.

Erik Ribsskog


2015-11-13 9:17 GMT+01:00 Hanna Tobiassen :

    Hei igen Erik,

    Jeg ser vi fikk denne bestillingen inn i februar, men slettet i mai. Du har kanskje kontaktet oss tidligere. Som sagt så har din epostadresse havnet i lista vår pga. dette, men hvis du trykker nederst i eposten du fikk "Frisk rygg i oppdatert utgave" hvor det står "melde deg av nye eposter", så vil du ikke få mer eposter av oss. Da skal alt være i orden.

    mvh,
    Hanna






        On Fri, 13 Nov at 9:13 AM , Frisk Forlag wrote:
        Hei Erik,

        Beklager så mye. Vi sender ut eposter til alle som er på lista vår som enten har bestilt noe fra oss tidligere (Frisk Rygg eller Frisk Nakke bok). Mistenker du at det er noen som har bestilt i ditt navn?

        mvh,
        Hanna






            On Fri, 13 Nov at 5:07 AM , Erik Ribsskog wrote:
            Hei,

            dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
                  
            (Jeg har ikke kontaktet disse).
                  
            Vennligst rydd opp!
                  
            Med hilsen
                  
            Erik Ribsskog
                  
            PS.
                  
            Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


            ---------- Forwarded message ----------
            From: Lennart og Anders (Frisk Forlag)
            Date: 2015-11-11 2:33 GMT+01:00
            Subject: Frisk Rygg i oppdatert 2.utgave
            To: Erik Ribsskog


            Oppdateringer til deg som har den første boka...
            Se eposten i nettleseren din

            Erik Ribsskog

            Etter et halvt års arbeid med oppdatering og finpussing, er vi klare til å lansere andre utgave av boka Frisk Rygg. Den første har vært en bestselger, og vi håper at vi nå har klart å gjøre boka enda bedre.

            Du står registrert som kjøper av første utgave av boka. Som en tjeneste til deg, vil gi gjerne dele de nye oppdateringene med deg gratis.

            I løpet av de neste ukene vil du få tilsendt:

                Forbedret triggerpunkts-oversikt
                Ny artikkel om ryggoperasjoner
                Oppdatert kapittel om søvn
                Sitt bedre og unngå ryggsmerter på lange reiser
                Stort, nytt kapittel om graviditet og gode ryggøvelser

            Hvis du, eller noen du kjenner, er interessert i å kjøpe den nye utgaven av boka, holder vi 48-timers salg frem til midnatt torsdag 11.11. I tillegg får du gratis frakt (innen Norge).

            Selv om det står 349 på nettsida, får du boka til 299 kr frem til midnatt torsdag. Les mer om boka og bestill eventuelt på www.friskryggbok.no. Oppdateringene vil du uansett få tilsendt gratis.

            Hjertelig hilsen,
            Lauren, Hanna, Ørjan, Lennart og Anders i Frisk Forlag
            Frisk Forlag har postadresse:
            Frisk Forlag AS
            Ivar Ballangruds Gate 34
            Stavanger, 4021 4021
            Norway

            Add us to your address book


            endre din epostadresse eller meld deg av nye eposter

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter