Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. november 2015

Her kan man se det, at nasjonalisering, (som det kan virke som, at Heimevernet har gjort, med tingene mine, (som var hos City Self-Storage), mens jeg har vært, i England), er noe de driver med, i Afrika, osv. Så det kan kanskje virke som, at nordmenn, har blitt til, en slags type 'kommunist-negre', (eller noe i den duren), i det siste da, (siden at jeg ikke får tingene mine). Noe sånt

nasjonalisering

PS.

Her er mer om dette:

nasjonalisering heimevernet

http://johncons-mirror.blogspot.no/2010/08/jeg-sendte-en-e-post-til-adm-dir-hos.html

PS 2.

Og det var ikke bare HV-utstyr, som jeg hadde, hos City Self-Storage.

Det var verdifulle antikviteter, etter bestemor Ingeborg.

Det var treskjærer-kunst, etter min morfar.

Det var merker og medaljer, fra førstegangstjenesten.

Det var bilder og kjærestebrev osv., fra oppveksten/ungdomstiden.

Det var russekort, (fra mine medruss osv.), og alt mulig sånt.

Det var kryssordprogrammet mitt.

Det var et brev fra danskekongen til min danske tippoldefar, (som var Chef for Generalkommandoen), som lå sammen, med frimerkesamlingen min.

Og mye mer, som jeg ikke kommer på nå.

Så dette var uerstattelige ting, vil jeg si.

Og jeg holdt kontakten med City Self-Storage hele tiden.

Men de har begynt å kødde.

Både når jeg ringte dem, fra England.

Og når jeg gikk dit, da jeg flyttet tilbake, fra England, i september, i fjor.

Og spurte, etter tingene mine.

Så sa de bare, at de ikke fant meg, på data'n.

(Og det var en Daniel, hos City Self-Storage Majorstua).

Og pressen har ikke skrevet om dette.

Og faren min ville ikke hjelpe, å betale på leia, mens jeg var, i England.

Og Aktiv Kapital tulla, sånn at jeg ikke fikk betalt.

Nei, helvetes innavla kommunist-negre, må jeg kalle nordmenn nå.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter