Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. november 2015

Jeg sendte en e-post til Dansk høyesterett

Erik Ribsskog
Deres mail af 18. oktober 2015
Erik Ribsskog     Thu, Nov 12, 2015 at 2:47 AM
To: "´Post@Hoejesteret.dk´"
Cc: "HRET (postmottak)"
Hei,

dere kan kanksje i det minste bekrefte, om min tipptipptippoldefar
Henning Frederik Feilberg jobbet for dere, (eller om dette bare var en
'kunstig' tittel, at han var justitsråd'.

Det er vanskelig, å se hva disse titlene ellers skulle være godt for.

Jeg blir tullet med, at Drammen tingrett, i Norge, og ikke engang en
justitsråd i slekta, er nok til å få tullerne, til å stoppe, virker
det som.

Henning Feilberg var dessuten gift, med Louise Christine Feilberg f.
Brummer, (min tipptipptippoldemor).

Og hun var datter, av Diedrich Brummer, (min tipptipptipptippoldefar),
Kgl Cabinetscouré, det vil vel si kongelig kabinetts-kurer:

http://www.geni.com/people/Diedrich-Brummer/6000000009693938001

(Hvordan det nå kunne ha seg, at en tysker, kunne bli det, i Danmark.

Men de var fra Kiel, var det vel, mener jeg å huske.

Og de hadde også adelsvåpen, virker det som.

Og min tipptipptipptippoldefar, var også kjent, som 'Diderich', står det.

Og det er vel som at han nesten var kongelig, da.

Og disse, er også forfedrene, til min avdøde mors firemenning Ulrik A.
Federspiel, som har vært dansk ambassadør, (en tittel han beholder
livet ut vel), i Washington, (har jeg lest).

Men selv om han er leder, i Bilderberger-group, (har jeg lest).

Så er ikke han, så finne, som 'oss'.

(For min mormors mor, var Karen Margrethe Nyholm, var datter, av
Anders Gjedde Nyholm og Mary Eva Carla Fog, som var etter Løvenbalk og
kong Waldemar Seier og Karl den Store og Cleopatra og Cesar og sånn,
har jeg funnet ut, ved å drive slektsforskning, samt Plantaganet og
Gange-Rolf, var de etter, og mange fler).

Og dere holder til, i en prins Jørgens gade, har jeg sett, i deres e-post.

Så når jeg er etterkommer, etter kongelige kurer osv., (og også ekte
kongelige), så kan dere vel hjelpe, med å stoppe, dette oppvigleriet,
(må man vel kalle det), hos tingretten, i Drammen.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-11-11 11:26 GMT+01:00 ´Post@Hoejesteret.dk´ :
>
>
> Med venlig hilsen
>
>
>
> Kristine Hurtigkarl
>
> kontorfuldmægtig
>
>
>
> Højesteret
>
> Prins Jørgens Gård 13
>
> 1218 København K.
>
> Tlf.:    + 45 33 63 27 50
>
> Fax:   + 45 33 15 00 10
>
> www.Hoejesteret.dk
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

PS.


Her er mer om dette:


e-post dansk høyesterett

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter