Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. november 2015

Jeg sendte en e-post til Halden kommune

Erik Ribsskog
Forespørsel til historiske opplysninger
Erik Ribsskog     Fri, Nov 13, 2015 at 5:38 AM
To: Elisabeth Bjerkman Thomasrud
Hei,

det er ikke noe hastverk, så det går bra.

Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, som det heter.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg kjenner også en Linda Therese Woll, fra Halden.

(Fra Dagbladet-chat, i 1998, var det vel).

Kanskje dere har noe jobb, til henne.

For jeg skulle kanskje skaffe henne jobb, på Rimi, siden at jeg jobba som butikksjef der, på den tida.

Men jeg jobber ikke som det lenger nå, så jeg tenkte at jeg kunne kanskje høre med dere.

Bare noe jeg tenkte på.


2015-11-09 7:27 GMT+01:00 Elisabeth Bjerkman Thomasrud :

    Halden kommune
    Personal og organisasjon
    Deres ref:
    Vår ref:      2015/5 - 63
    Dato:         09.11.2015


    Forespørsel til historiske opplysninger

    På grunn av stor arbeidsmengde er behandlingstiden for opplysninger fra historisk arkiv i Halden

    kommune for tiden tre måneder.


    Hilsen

    Elisabeth Bjerkman Thomasrud,
    arkivleder

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter