Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 8. november 2015

Jeg sendte en e-post til Nav

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog     Sun, Nov 8, 2015 at 1:07 AM
To: nav.baerum@nav.no
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

i dag, (lørdag), så fikk jeg mange brev, i postkassa, (på tross av at
det var lørdag).

To av brevene, var fra Nav, (se vedlegg).

Dette var brev, fra august-måned, som Nav har sendt til meg nå, i
november-måned.

Da må jeg klage, mener jeg.

Hva foregår her?

Hvorfor trenerer dere dette?

Dette er da ikke i Afrika, hvor det kanskje tar flere måneder, å sende
sånne brev, noen kilometer.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg skummet såvidt gjennom brevene, (selv om det er helg, og i Sverige
er det noe som heter helgefred, har jeg lest, et sted).

Og det stod noe om 'tvangsfullbyrdelse', eller noe i den duren.

Dette er ikke et ord, som jeg bruker til daglig, så dette går litt
over hodet, på meg.

Dette har ikke Nav forklart noe om, (når dette med sosial garanti ble
diskutert, i sin tid), sånn som jeg husker det, (for dette er jo flere
måneder siden nå).

8 attachments
        img027.jpg
166K
        img028.jpg
250K
        img029.jpg
339K
        img030.jpg
359K
        img031.jpg
319K
        img032.jpg
68K
        img033.jpg paint.jpg
416K
        img034.jpg
264K

PS.

Her er vedleggene:

img027


img028

img029

img030

img031

img032

img033.jpg paint

img034

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter