Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. november 2015

Jeg sendte en e-post til Oslo kommune

Erik Ribsskog
201504953 - 003 - Svar: Ting i Oslo
Erik Ribsskog     Fri, Nov 20, 2015 at 9:44 PM
To: Postmottak BYR
Cc: ambafrance.oslo@diplomatie.gouv.fr, Borgmesteren Kultur , Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

resten av utsmykkingen, av det bygget, ved Solli Plass, ser også
rimelig 'nazi' ut, vil jeg si, med bønder og nakne bade-damer og
rakker-menn, osv.

Dessuten, så er jeg tipptippoldebarn av Anker Heegaard, og hans
fabrikker, lagde smijerns-løsninger.

Blant annet smijern-gjerdene, rundt en park, (Ørstedparken), i
København, hvor jeg bodde tidligere i år.

Og der er det masse homser.

Og når jeg gikk på do der, (siden jeg bodde på en nattkafe, hvor jeg
ikke likte å gå på do, siden det lukta så vondt, når en ung svenske
gikk på do der, på morgenkvisten).

Så var det danske homser der, som spurte, om de skulle sutte.

Det må ha vært, fordi de visste det, at min tipptippoldefar hadde
laget gjerdene rundt parken.

Men der var det ingen hakekors.

Så kanksje København også burde ha hakekors, i sine smijerns-prydninger.

For å bli kvitt problemet, med alle homsene, tenkte jeg.

Dessuten, så var dette noe jeg sendte til dere om, i fjor.

Så at det må smelle sånn, i Paris, før dere gidder å svare da.

Sender derfor kopi til Sivilombudsmannen.

Disse dassene, signaliserer, at man driter i idealene fra den franske
revolusjon, mener jeg.

Og det er også mye skrift, (av Ibsen osv.), på bakken, i Oslo.

Noe som signaliserer, at man tråkker på yttringsfriheten, mistenker jeg.

Og jeg så fortsatt ikke noe tegn til lys, på de franske dassene, i dag.

Enda dere nå har hatt en uke på dere, til å fikse dette.

Hvor treige går det an å være, liksom?

Til og med Tromsø har lyssatt monumentale bygg, i etterkant av fredag
den trettende-terroren.

Men Oslo har ikke engang klart å lyssette noen dasser.

Det er for dårlig, mener jeg.

Hva er grunnen til at man ikke makerer Paris-terroren?

Sier byrådet da, at vi har jo dassene, på Eidsvolls Plass?

Man kan vel nesten ikke dekorere disse dassene med blomster, tegninger
eller flom-lys.

Så hvor smart var det da, å ha disse dassene der.

Det er kanskje greit å ha dasser der.

Men hvor smart var det, å kalle disse opp, etter idealene, fra den
franske revolusjon.

Nei, de idealene, hører hjemme, inne på Stortinget, og ikke utafor.

Her er det noe nazi-tankegang, som sier det, at de som liker
demokrati, de har fått de dassene utafor Stortinget, og det er det
liksom, når det gjelder frihet, likhet og brorskap.

Er det noe sånt som foregår?

Dette er for dårlig, vil jeg si.

Det er veldig skuffende.

Når jeg går til Oslo kommune sitt Fri Rettshjelp-kontor, så slipper de
meg ikke inn.

(Er det nazier som styrer der, lurer jeg).

Og når jeg jobba, som Rimi-butikksjef, så kom Ann Bakke, fra
Ungbo/Oslo kommue, og underminerte meg, for hu spurte meg sånne
spørsmål, sånn at de ansatte som hørte dette, trodde at jeg hadde bodd
på barnehjem, eller noe.

Så dette er for dårlig, av Oslo kommune, mener jeg.

Det er en skam, må man vel si.

Erik Ribsskog


2015-11-20 12:08 GMT+01:00  :
> Vedlagt følger brev fra byrådsavdelingen. Brevet sendes i de fleste
> tilfeller elektronisk uten underskrift og skal betraktes som et originalt
> dokument. Papirdokument vil ikke bli ettersendt. Oversendelsesbrevet er i
> PDF-format og for å lese dokumentet forutsettes det at Acrobat Reader 5.0
> eller høyere er installert. Programmet kan lastes ned gratis fra
> www.adobe.no.
>
> Enkelte vedlegg kan være i andre formater.
>
>
>
> Med hilsen
>
> Byrådsavdelingene
>
> Byrådslederens kontor
>
> Seksjon for intern administrasjon, dokumentsenteret
>
> Tlf.: 23461250
>
> E-post: postmottak@byr.oslo.kommune.no


PS.

Her er e-brevet fra Oslo kommune:

oslo kommune

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter