Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. november 2015

Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog     Tue, Nov 17, 2015 at 6:02 AM
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" , "polcustomercare@royalmail.com"
Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

2 attachments
        img040 paint.jpg
478K
        bilde fra link i brev.jpg
180K 


PS.

Her er vedleggene:

img040 paint


bilde fra link i brev

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter