Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. november 2015

Jeg sendte en e-post til Statsarkivet i Oslo

Erik Ribsskog
Neptun vannsenger med mer
Erik Ribsskog     Mon, Nov 23, 2015 at 12:46 PM
To: statsarkivet.oslo@arkivverket.no
Cc: Statsarkivet Trondheim , statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no, Statsarkivet i Trondheim - seksjon for formidling
Hei,

jeg sjekka den linken, (hos Budstikka), nå.

Og jeg har jo søkt, om det samme, (Neptun Trading), hos
Nasjonalbiblioteket, for noen måneder siden.

Men jeg fant en ny artikkel nå, hvor det står om den formelle
åpningen, av 'Billingstadsletta 22-bygget', så det var et bra tips, må
jeg si.

Jeg har to e-post-adresser, på mitt e-post-program, for deres
avdeling, i Trondheim.

Så jeg får sende kopi til begge adressene, da.

(Samt til Konsberg, som fant om Pikant A/S, for noen uker/måneder siden).

Jeg legger ved, noe av det jeg fant, i Budstikka sitt arkiv nå.

Så er det kanskje lettere, for de i Trondheim, å finne ut av det.

Det er også en annen geskjeft, (nemlig Anabella A/S), som nevnes, i
tilknytning, til Neptun Trading, så hvis statsarkivet i Trondheim,
(også) har noe, om det firmaet, så hadde det også vært interessant.

(Min far Arne Mogan Olsen, (som jeg ikke har mye kontakt med lenger),
eide en fjerdedel, av Neptun Trading vel.

Og dette med vannsenger, det begynte, på Strømm Trevare, (på/ved
Berger, i Svelvik), som var min farfars slektsbedrift.

Så jeg mener at dette er noe som er veldig interessant, når det
gjelder Berger-industrihistorie-forskinga mi.

Så jeg håper, at statsarkivet i Trondheim, finnet ut av det.

Igjen takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-11-23 9:00 GMT+01:00  :
> Din ref: 19.11.2015
> Vår ref.: SAO 14/14567 23.11.2015
>
> Vi viser til vårt svar sendt deg 2.10.2015 (se vedlegg)
>
>
> Med hilsen
>
> Odd Halvorsen
> førstearkivar
> Statsarkivet i Oslo
> E-post: statsarkivet.oslo@arkivverket.no
> Hjemmeside:
> http://www.arkivverket.no/arkivverket/Arkivverket/Statsarkivet-i-Oslo
> Facebook: http://www.facebook.com/StatsarkivetOslo
>
> ______________________________________________________________________
> Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.
> For mer informasjon se
> http://www.messagelabs.com/email
> ______________________________________________________________________

5 attachments
        mer om neptun trading.jpg
427K
        mer om neptun trading åpningsannonse.jpg
286K
        neptun trading gikk konkurs.jpg
418K
        mer om konkurs neptun trading.jpg
335K
        enda mer om neptun trading.jpg
297K 


PS.

Her er vedleggene:

mer om neptun trading


mer om neptun trading åpningsannonse

neptun trading gikk konkurs

mer om konkurs neptun trading

enda mer om neptun trading

PS 2.

Her er e-brevet fra Statsarkivet i Oslo:

ebrev statsarkivet i oslo

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter