Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. november 2015

Jeg sendte en e-post til Jussformidlingen

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Tull med rettferdsvederlag
Erik Ribsskog     Sun, Nov 15, 2015 at 1:04 PM
To: telefonvakt@jussformidlingen.no
Cc: "post@arbeidstilsynet.no"
Hei,

jeg sender en kopi til Arbeidstilsynet.

Siden at dere har en arbeider der, som sitter og sletter alle e-poster
'umiddelbart', (som dere skriver).

Det må være brudd på arbeidsmiljøloven, mistenker jeg, å la folk ha en
så dum jobb.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2015-10-22 11:21 GMT+02:00  :
> Hei,
>
> Vi viser til mottatt e-post.
>
> Jussformidlingen svarer ikke på henvendelser per e-post. Vi ber deg derfor
> om at du sender samme e-post på nytt med ditt telefonnummer, så kan vi
> ringe deg tilbake. Eventuelle vedlegg må også sendes på nytt.
>
> Mottatte e-poster uten oppgitt telefonnummer slettes umiddelbart av
> personvern- og sikkerhetshensyn.
>
> Du kan også ringe eller komme innom vår telefonvakt. Vårt telefonnummer
> er 55 58 96 00 og vi holder til i Sydneshaugen 10 i Bergen.
>
> Vi har åpent mandag og tirsdag kl. 9-15, onsdag 9-17 og torsdag 9-17.
> Fredag stengt.
>
>
> Med vennlig hilsen
> Jussformidlingen
>
> Tlf: 55 58 96 00
>
>
> Merk:
> E-postens innhold og eventuelle vedlegg, er ment kun til den eller de
> personer som formelt og juridisk er rett mottaker. E-posten er derfor
> konfidensiell. Uautorisert lesing eller kopiering av e-brevet er strengt
> forbudt. Er e-posten kommet deg i hende uten at du er ment som mottaker bes
> det om at du melder fra om dette til avsender og at den mottatte e-posten,
> og eventuelle kopier i elektronisk- eller papirformat, blir ødelagt.
> Notice:
> This e-mail may contain confidential and privileged material for the sole
> use of the intended recipient. Any review or distribution by others is
> strictly prohibited. If this e-mail is received by others than the intended
> recipient, please contact the sender and delete all copies.
>
>
> ----- Opprinnelig melding -----
> Fra: leder@jussformidlingen.no
> Til: telefonvakt@jussformidlingen.no
> Dato: Thu, 22 Oct 2015 09:09:02 +0200
> Emne: Fw: Klage/Fwd: Tull med rettferdsvederlag
>
>>
>>
>>
>> ----- Opprinnelig melding -----
>> Fra: Erik Ribsskog
>> Til: Fri-rettshjelp
>> Kopi: Leder av Jussformidlingen ,  Postmottak
>> Sivilombudsmannen
>> Dato: Wed, 21 Oct 2015 19:16:07 +0200
>> Emne: Klage/Fwd: Tull med rettferdsvederlag
>>
>> Hei,
>>
>> nå var jeg hos dere, (med en del papirer, som jeg har printet ut, om
>> den rettferdsvederlag-saken min), i dag, cirka klokken 17.
>>
>> (På deres adresse, i Storgata 19).
>>
>> Og det som skjedde, var at jeg ringte på ringeklokka deres, to ganger.
>>
>> Men ingen svarte.
>>
>> Ei dame og en kar kom ut døra.
>>
>> Og så ringte jeg vel på igjen.
>>
>> (Noe sånt).
>>
>> Og så kom det to svære afrikanere eller asiater, (eller mørkhudede,
>> eller hva man skal si), og da ble det jo nesten folkeforsamling utafor
>> døra deres.
>>
>> Så da bare stakk jeg, før det ble for klamt eller svett, liksom.
>>
>> Dere har kamera der og, står det.
>>
>> Så jeg må si at jeg ble trakassert, siden at dere ikke åpna.
>>
>> Det er for ille, at man blir mobba, av de som liksom skal hjelpe en.
>>
>> Det blir som noe bakvendt-land, mener jeg.
>>
>> Jeg kom også på det, at Oslo kommune tulla med meg, da jeg jobba som
>> butikksjef, på Rimi Lambertseter, (noe jeg jobba som, fra 1998 til
>> 2000).
>>
>> Da kom Ann Bakke, fra Ungbo innom.
>>
>> Og hu begynte å spørre meg, om det gikk bra med meg og hvor jeg bodde,
>> osv.
>>
>> Og det hørte ei kassadame.
>>
>> Så mine underordnede, begynte å sladre om, at jeg hadde bodd på
>> barnehjem, osv.
>>
>> (Men jeg hadde bare sett en plakat, om hybler, på t-banen.
>>
>> På den samme tida, som jeg måtte flytte, fra min halvbror Axel sin
>> 'sure' stemor Mette Holter, som jeg bodde hos, på den tida).
>>
>> Så dere hos Oslo kommune, ødela også, for min karriære, som
>> butikksjef, i Rimi, må jeg si.
>>
>> Og nå dette tullet i dag, når dere nekter å åpne døra for meg, fordi
>> at jeg er Høyre-mann, (og ikke kommunist).
>>
>> Eller om det er fordi at jeg er hvit, (og ikke 'pakkis').
>>
>> Nei, jeg må da nesten foreslå, at hovedstaden burde flyttes Bergen, på
>> grunn av dette tullet, til Oslo kommune.
>>
>> Det får være måte på tull, mener jeg.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: Erik Ribsskog
>> Date: 2015-10-12 18:38 GMT+02:00
>> Subject: Re: Tull med rettferdsvederlag
>> To: Fri-rettshjelp
>>
>>
>> Hei,
>>
>> ja, jeg er litt 'b-menneske', må jeg innrømme, så jeg dukker nok opp
>> på drop-in da, siden at det er litt seinere.
>>
>> Jeg skal se over litt her, og få printa ut de riktige papirene osv.
>> først.
>>
>> Mange takk for svar!
>>
>> Mvh.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> 2015-10-12 15:00 GMT+02:00 Fri-rettshjelp
>> :
>> > Hei
>> > takk for henvendelsen.
>> > For å få hjelp av en advokat må du møte personlig opp på Fri rettshjelp kontor.
>> > Vi har drop-in på mandag og onsdag fra klokka 16:00 til 19:00. Da kan du få hjelp uten på forhånd å ha bestilt time.
>> > Men fra mandag til fredag mellom klokka 9:00 og 15:30 betjener vi de som har bestilt time på forhånd.
>> > Ring oss gjerne for å bestille en time eller kom på drop-in.
>> > MVH
>> > Fri rettshjelp
>> > Storgata 19 0184 Oslo
>> > Tlf. 23 48 79 00
>> >
>> >
>> > ________________________________________
>> > Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
>> > Sendt: 7. oktober 2015 20:27
>> > Til: Fri-rettshjelp
>> > Emne: Tull med rettferdsvederlag
>> >
>> > Hei,
>> >
>> > jeg har blitt sendt av Nav til Bærum, da jeg flytta tilbake til Norge,
>> > etter ti år i England.
>> >
>> > Men jeg pleier å handle mat osv., i Oslo, siden at jeg er vant til å
>> > bo der, (bodde der fra 1989 til 2004, da jeg flytta, til England).
>> >
>> > Så lurer på om dere kan hjelpe meg.
>> >
>> > Ble nektet rettferdsvederlag.
>> >
>> > Svelvik ungdomsskole finner ikke fraværsprotokollen, og dette blir
>> > brukt mot meg.
>> >
>> > Og de sier også 'halvsøknene', om min søster og halvbror, så dette er
>> > noe venstrehåndsarbeid, mener jeg.
>> >
>> > Min far lot meg bo alene, fra jeg var ni år, på Bergeråsen.
>> >
>> > Fikk fri rettshjelp, til en sak mot Svelvik kommune, (de nektet meg
>> > fri rettshjelp til en sak mot min far), men advokatene var svikefulle,
>> > (advokatdama slutta i jobben, og sjefen hennes sa han eide saken min),
>> > så prøvde da med rettferdsvederlag-sak, (som jeg sender et vedlegg
>> > om), uten resultat.
>> >
>> > Så om dere har mulighet til å se på dette.
>> >
>> > Jeg kan sende mer dokumentasjon om dette, hvis dere ønsker.
>> >
>> > På forhånd takk for eventuell hjelp!
>> >
>> > Mvh.
>> >
>> > Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter