Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. november 2015

Jeg sendte enda en e-post til Bonnier

Erik Ribsskog
Oppdatering/Fwd: Delivery report
Erik Ribsskog     Sun, Nov 22, 2015 at 2:44 PM
To: bonnierpublications@bonnier.dk
Cc: juridisk , post@forbrukerradet.no
Hei igjen,

og om dere kan be deres Norges-kontor, om at fikse, sin e-post-adresse.

De har visst ingen e-post-adresse, for generelle henvendelser, kan det
virke som.

Så da blir det vanskelig, å sende korrespondanse, vil jeg si.

Dette er for dårlig, vil jeg si.

Ikke rart det blir tull da, med feilaktige regninger og svindel, (må
jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: 
Date: Sun, Nov 22, 2015 at 2:29 PM
Subject: Delivery report
To: eribsskog@gmail.com


Hello, this is the mail server on bounce.peytzmail.com.

I am sending you this message to inform you on the delivery status of a
message you previously sent.  Immediately below you will find a list of
the affected recipients;  also attached is a Delivery Status Notification
(DSN) report in standard format, as well as the headers of the original
message.

    delivery failed; will
not continue trying

Final-Recipient: rfc822;abonnement-no@mail.bonnierpublications.com
Action: failed
Status: 5.1.1 (bad destination mailbox address)
Remote-MTA: dns;aspmx.l.google.com (2a00:1450:4010:c04::1b)
Diagnostic-Code: smtp;550 5.1.1 The email account that you tried to
reach does not exist. Please try double-checking the recipient's email
address for typos or unnecessary spaces. Learn more at
https://support.google.com/mail/answer/6596 33si5692563lfv.243 - gsmtp
X-PowerMTA-BounceCategory: bad-mailbox

        noname
2K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter