Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. november 2015

Mer fra Facebook

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    15:56
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg så i Svelvikposten.no, at du hadde blitt valgt, som leder, i FPU, i Sande og Svelvik.
    Jeg syntes at Bruserud-navnet, så kjent ut.
    Er du barnebarn av Marit Bruserud, som er datter vel, av Ingeborg Zachariassen f. Mogan, (fra Sand), som var lillesøster, av min farmor Ågot Mogan Olsen?
    Bare lurte.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • 17:29Eline Bruserud har godtatt forespørselen din.
  • Eline Bruserud
    17:29
    Eline Bruserud
    Hei! Dette stemmer ja
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    04:15
    Erik Ribsskog
    Ok,
    det var morsomt.
    Da jeg var yngre, så kjente jeg Anita Syversen vel og Øystein Andersen.
    (Øystein dro jeg med, på språkreise til Brighton, blant annet).
    Øystein var adoptert av Reidun Andersen f. Zachariassen, som var din grandtante vel.
    Og Anita er datter av Grete Syvertsen f. Zachariassen, som også er din grandtante vel.
    Øystein nevnte noen ganger, at han hadde en fetter, fra Sande.
    (Og jeg tror jeg så han fetteren, (muligens din far, en som var født, i 1975 deromkring kanskje), i et slektstreff, hos Kai og Reidun, våren 1989, (da jeg var russ).
    (Øystein sa at faren din?, ikke klarte å bestille, på McDonalds.
    Noe sånt).
    Jeg var også med min mormor Ågot, en gang, og plukka noen kurver jordbær, på jordbæråkeren til din bestemor Marit.
    (Men jeg var ikke inne i huset deres, jeg var bare på åkeren.
    Dette var i 1980, eller noe sånt).
    Da Svelvik FRP startet, rundt midten av 80-tallet.
    Så kom Ulf Havmo på døra mi, og spurte om jeg ville være med dem der, (for jeg var så respektert, for min gode dømmekraft, antagelig. Noe sånt).
    Men Ulf Havmo hadde prøvd å drepe meg, (eller noe sånt), der før, (i Leirfaret 4B, på Bergeråsen), så det gadd jeg ikke.
    Jeg ble heller med en klassekamerat fra Drammen, (Magne Winnem), på Unge Høyre-møter, i Høyres Hus, i Stortingsgata, (i 1991), etter at jeg flytta, til Oslo.
    Jan Tore Sanner var kurs-leder, og Winnem og jeg, hjalp Sanner og nest-lederen, med å finpusse programmet, (før skolevalget, høsten 1991).
    Men nå vil ikke Unge Høyre bekrefte dette, og heller ikke Sanner.
    Men men.
    Men det var artig at slekten til bestemor Ågot hevder seg.
    Dere får si fra, hvis dere vil kjøpe min del, av et sameie, etter min farfar Øivind, på Hurum-landet, (og eie det sammen med min onkel Haakon Mogan Olsen, fra Bergeråsen, osv.).
    Jeg har også chattet med ei Stine Mogan Olsen, på Facebook.
    Hu sendte mye bilder osv., fra slekta, oppe i Rollag.
    Hu har bodd, på Bjerkøya og på Sand, vel.
    Mange takk for svar, og lykke til videre i politikken, osv.
    Jeg blir tulla med, av Drammen tingrett, som ikke lar meg selge min del, av sameie, (etter min farfar Øivind Olsen), på Hurumlandet.
    Så dere i FRP får ta dem hos Drammen tingrett litt, hvis dere får sjangsen, etterhvert.
    Igjen takk for svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter