Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 14. november 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Welcome to FREE SPIRIT
Erik Ribsskog     Sat, Nov 14, 2015 at 6:46 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
    
(Jeg har ikke kontaktet disse).
    
Vennligst rydd opp!
    
Med hilsen
    
Erik Ribsskog
    
PS.
    
Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Spirit Airlines
Date: Sat, Nov 7, 2015 at 1:08 AM
Subject: Welcome to FREE SPIRIT
To: ERIK RIBSSKOG



Email    

Email not displaying correctly?
View it Online.
   
     

Hey there,
    Email

    Your FREE SPIRIT Number
   

320070741

Welcome to FREE SPIRIT®! Our frequent flyer program that's as unique as our airline: not only can you rack up miles and book award travel without blackout dates, you can also earn miles in fun and easy ways like eating in restaurants, sharing your opinions, reading magazines and more through our partner programs!

Login to your account anytime to:

    See how many miles you have
    Update your info
    View reservations
    Request mileage credit and more!

You can also earn award travel even faster with the Spirit World MasterCard® credit card. You'll receive 15,000 miles after your first qualifying purchase! Roundtrip off-peak awards start as low as 5,000 miles with taxes and fees from $11.20 per award. Sign-Up today.

You'll find full program details in the FREE SPIRIT Terms and Conditions or by visiting the FAQs.

Make sure you add deals@p.spiritairlines.com and the domain spirit.com to your address book or approved senders list so you don't miss any awesome emails about your miles, offers and more - you can unsubscribe at any time.

Happy Earning!

Spirit Airlines

   
Email

Help           Update Your Email           Unsubscribe           Privacy Policy

Please do not reply to this email. This message is sent from an unmonitored inbox.
© 2015 Spirit Airlines. All rights reserved.
www.spirit.com

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter