Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. november 2015

Min Bok 7 - Kapittel 34: Og enda mer fra Paris

Det var også sånn, at en gang, når jeg gikk rundt, i Paris.

(Like etter at han 'mafisoen', hadde stått, i hotell-lobbyen).

Så stod det en fyr, på et gatehjørne, (som jeg ganske ofte, pleide å gå forbi).

Og han sa liksom halvhøyt noe, (mens han stirret 'stygt' på meg, må man vel si), da jeg gikk forbi.

Noe på 'p', eller noe.

Så jeg, (som var ganske anspent, fra før).

Jeg klikka helt, og dro, til politiet, da.

Og forklarte der, til ei pen brunette, i 30-åra, (på engelsk), at noen sagt, at jeg var pedo, eller noe sånt.

(For det var det, som jeg mistenkte, at han fyren hadde sagt, (på fransk), da.

Noe sånt).

Og da, så sa hu franske politidama, at jeg måtte prate, med ei negresse-politidame, som satt der.

Men hu snakka ikke så bra engelsk.

Så det ble til, at jeg istedet prata, med hu brunetta igjen, (på engelsk), da.

Og hu brunetta, ba meg om, å istedet dra, til et annet politikammer.

(Siden at jeg bodde, på et hotell, i nabo-bydelen, i Paris.

Noe sånt).

Men det turte jeg ikke, (husker jeg).

Jeg tok en drosje, til den adressen.

Men den mørkhudete drosjesjåføren, ville ikke kjøre, helt fram, til politistasjonen.

Så da turte ikke jeg heller, å dra dit, da.

(Noe sånt).

Så det ble til at jeg droppa det, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Etter dette, så begynte jeg, å oppføre meg, litt tøffere, i Paris, (husker jeg).

Jeg dro innom noen horer, som jeg hadde sett, at stod, utafor et bygg, i en sidegate, til den gata, hvor O'Sullivans Grand Boulevard lå.

Men ei pen blond hore, (som stod, i en rekke av horer, utafor et bordell), var vrang, husker jeg.

Så jeg dro istedet, og kjøpte meg en burger og noen øl, på en restaurant.

(Dette var en restaurant, hvor betjeningen, gikk rundt, i cowboy-uniformer, husker jeg.

Og de snakka engelsk, med amerikansk aksent, vel.

Og jeg drakk Kronenbourg-øl, til burgeren, mener jeg å huske.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Etter at jeg hadde spist, på 'cowboy-restauranten', så gikk jeg tilbake, til det horehuset, da.

(Det er mulig, at jeg gikk forbi køen.

For det stod en svært gjeng, med unge menn, som bare stod der liksom, (husker jeg).

Noe sånt).

Og da, så hadde jeg blitt, ganske full, og endte opp, med ei ganske gammel hore, (som ikke virka så sur), da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Hu gamle hora, fikk alle pengene, som jeg hadde, i kontanter cirka, (kanskje rundt 1500-2000 kroner, i euro).

Og da fikk jeg en øl, husker jeg.

Og hu var god i senga, så jeg ble helt rar da, (husker jeg).

Og hu ville også at jeg skulle slikke på brystvortene hennes, mens jeg lå oppå henne.

(Noe jeg aldri har opplevd før, at horer har ønsket, at jeg skulle gjøre).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og hu gamle hora og meg.

Vi møtte, ei yngre hore, og en sjenert, ung franskmann.

I  trappa.

Da vi gikk ut, av horehuset igjen da, (husker jeg).

Og da stoppa de to horene opp, og prata litt da, (på fransk), husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Etter dette, så gikk jeg bort, til O'Sullivans.

Og på veien, så spilte jeg fotball, (med noe skrot, som lå, i gata), med en uteligger, (som gikk rundt der), husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt mye mer som hendte, i tida etter at jeg flytta, fra the Forge.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle skrive mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 7.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter