Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. november 2015

Min Bok 7 - Kapittel 37: Og enda mer fra Paris

Det var også sånn, mens jeg var, i Paris.

At jeg lurte på, om jeg skulle dra videre, til Barcelona, (husker jeg).

For det var jo sånn, (som jeg har skrevet om tidligere, i denne boken), at jeg savna litt, å være, i sola.

(Eller ganske mye, savna jeg nok det.

Det var kanskje sånn, (på den tida), at jeg mangla en type vitaminer, som man får, fra solskinn, eller noe i den duren.

Noe sånt).

Og jeg søkte nok litt, om Barcelona, på nettet.

(Fra internett-kafeer, i Paris).

Og der hadde de en fin strand, midt i byen osv., (var det vel).

(Noe sånt).

Og jeg kjente jo Christian Grønli, (fra Bergeråsen), som bodde, i nettopp Barcelona.

Men jeg visste ikke helt, hvor jeg hadde, Christian Grønli.

Og plutselig, så leste jeg, i en norsk nettavis, (fra en internett-kafe, i Paris, var det vel).

At David Toska og en kar til, hadde blitt arrestert, i Barcelona, med noen ryggsekker på ryggen, osv.

Så da ble det litt dumt, å dra til Barcelona, tenkte jeg.

For det var jo sånn.

At Christian Grønli, (i Barcelona), jo hadde bedt meg om, (et par år tidligere), å ta masse bilder, (for han), av Munch-museet.

(Noe jeg måtte låne, min lederkollega Frederick, (fra Rimi Bjørndal), sitt digitalkamera, for å få gjort unna, husker jeg).

Så jeg lurte vel kanskje litt på, om Christian Grønli muligens, var involvert, i Munch-ranet, da.

(For dette var vel, en litt rar ting, å be meg om.

Nemlig å ta masse bilder, av Munch-museet.

Skoleoppgave, (eller ikke), mener jeg).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt mye mer, som hendte, i tida etter, at jeg flytta, fra the Forge.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle prøve, å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 7.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

PS.

Jeg søkte nå litt, på nettet, om når det var, som David Toska ble arrestert, i Spania.

Og det var i begynnelsen av april, i 2005.

Så det var nok sånn, at jeg leste om dette, på gården Løvås, i Kvelde, (hos onkel Martin og dem).

(Og ikke fra en nettkafe, i Paris, da).

Noe sånt.

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter