Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 14. november 2015

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kraftverk: Vervekampanje - vinn Ipad Air 2!
Erik Ribsskog     Sat, Nov 14, 2015 at 9:48 AM
To: juridisk
Cc: SU Hovedkontor
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
    
(Jeg har ikke kontaktet disse).
    
Vennligst rydd opp!
    
Med hilsen
    
Erik Ribsskog
    
PS.
    
Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Sosialistisk Ungdom
Date: 2015-10-23 11:12 GMT+02:00
Subject: Kraftverk: Vervekampanje - vinn Ipad Air 2!
To: Erik Ribsskog


Kraftverk: Nyhetsbrev fra Sosialistisk Ungdom
View this email in your browser
Kraftverk
Nyhetsbrev for Sosialistisk Ungdom

    Vervekampanje - vinn Ipad air 2!
    Velkommen til Klimakonferansen
    Sommerleir
    Landsstyret - ny politikk og nye sentralstyremedlemmer

Vervekampanje
Vi vokser så det knaker og nå skal vi bli enda større!

1. premie: Ipad air 2
2. premie: Gratis sommerleir
3-5. premie: Boka 155 grunner til å være feminist

Hver uke kåres ukens vinner på Facebookgruppa for medlemmer. Verver du flest en uke vinner du SU-bærenett og heder og ære på Facebookguppa.

Vervekampanjen starter 26. oktober. Bli med og bygg SU enda større!

Hvordan verver jeg?
På nett
På hjemmesidene kan de melde seg inn. I feltet "Vervet av" må den som melder seg inn skrive ditt navn.

På mobil
Den som melder seg inn må sende "SUMEDLEM navn, epost, fødselsdato, adresse og ditt navn (du som har vervet dem)" til 2030 (koster 50 kr)
Sommerleir
Vi har allerede startet planleggingen av sommerleir. Det blir sol, sommer og sosialisme.

Hold av datoen allerede i dag!
Det blir 5 dager mellom 18.-24. juli.
Bli med på klimakonferansen
13.-15. november arrangerer vi klimakonferanse i Oslo med SUere fra hele landet. Bli med!

Meld deg på her.
Påmeldingsfrist 1. november.
Facebookarrangement med informasjon her.

Programmet er nesten klart og vil bli delt på Facebookgruppa snart!

Det blir eget spor med skolering for nye medlemmer, aktivismespor, politisk spor og ideologisk spor. Det blir FETT!
Landsstyret
Landsstyret ble avholdt 9-11. oktober. Landsstyret er SUs øverste organ mellom landsmøtene.

Ny politikk
Varme hjerter og kalde hoder (Flyktningekrisen)
Hva med barna? (Barns rett til å anmelde lovbrudd)
Landbruk inn i byen
Solidarisk og miljøvennlig landbruk

I tillegg har landsstyret vedtatt plan for klimakampanjen.
(Om du mangler tilgang på internsidene - send epost til post@su.no)

Nye sentralstyremedlemmer
Kaja Ljønes Lund er ny generalsekretær.
Andrea Sjøvoll er ny feministisk leder.
Charlotte Lysa er ny internasjonal leder.

Hele sentralstyret, med kontaktinformasjon, finner du her.

Copyright © 2015 Sosialistisk Ungdom, All rights reserved.
Alle medlemmer av Sosialistisk Ungdom får nyhetsbrevet vårt Kraftverk. Om du kjenner andre som vil ha nyhetsbrevet kan de sende en epost til post@su.no

Our mailing address is:
Sosialistisk Ungdom
Hagegata 22
Oslo, Oslo 0653
Norway

Add us to your address book


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Email Marketing Powered by MailChimp

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter