Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. november 2015

SirSirSir fra #quiz-show, er også kjent, fra VGD

sirsirsir vgd quiz show

http://vgd.no/sport/amerikanske-idretter/tema/922294/tittel/tidenes-basketscoring-video-noen-bedre/innlegg/12646748/

PS.

Det var faktisk SirSirSir, som fikk meg, til å bli interessert, i å skrive, på VGD, (i sin tid).

For han skrev om, (på quizzen), at han syntes, at det etterhvert, ble mer artig, å skrive, på debattforum, da.

(Noe sånt).

Og Sirsirsir, bodde bare, et steinkast unna meg, på St. Hanshaugen, (hvor jeg bodde, fra 1996 til 2004), husker jeg.

Og en gang, rundt årtusenskiftet, (var det vel antagelig), så chattet jeg tilfeldigvis, med Sirsirsir, (på 'PM'), på irc, (husker jeg).

(Dette kan vel muligens ha vært noe, med #quiz-show.

Siden at vi begge, var op-er der, liksom.

Noe sånt).

Og da lurte SirSirSir på, om jeg ville bli med ut, og spise sushi, (som var den nye 'trendsetter-maten', på den tida, må man vel si).

Men jeg avslo, (husker jeg).

Jeg syntes nok, at SirSirSir var, en 'artig skrue'.

(Han var fra Larvik, hvor jeg selv også bodde, i mange år, under oppveksten).

Men jeg var nok litt redd for, at SirSirSir muligens, hadde litt 'tvilsomme' preferanser, når det gjaldt sex, osv.

(Noe sånt).

Ihvetfall, så ble det til, at jeg takket nei, til SirSirSir, sin middags-invitasjon da, (husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter