Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. november 2015

Zaga var hun fra #quiz-show, som døde, i en flyulykke, i Italia, sammen med en annen fra #quiz-show, nemlig Gio, (eller noe sånt), vel

zaga døde

http://rolerbloggen.blogspot.no/2009/07/sjekking-pa-quiz-show.html

PS.

Her er mer om dette:

mer om flyulykke

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/10/08/286347.html

PS 2.

Enda mer om dette:

enda mer om quiz show par

http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Tungt-sorgarbeid-i-Milano-2377961.html

PS 3.

Jeg chatta med Zaga, da hu var søtten år gammel, (husker jeg).

(Det må vel da har vært cirka tre år, før Lage Viking/Linate-ulykken.

Altså i 1998 deromkring, vel).

Og Zaga, sendte bilde, (husker jeg).

Og Zaga og jeg, hadde en fin chatte-tone, (må jeg si).

Men det jo noe, som kalles, 'sweet sixteen'.

Og jeg må innrømme, at jeg ble litt skuffa, når jeg så det bildet, (som Zaga sendte).

For hu Zaga, var liksom ikke sånn 'sweet sixteen' da, (må jeg innrømme, at jeg nok syntes).

Og hu Zaga, skjønte vel også det, at jeg ble litt skuffa, (når hu sendte det bildet), tror jeg.

Så jeg var kanskje litt for opptatt, av utseende osv., (på den tida), da.

Jeg hadde vel kanskje ikke 'frest' fra meg helt, når det gjaldt damer, osv.

Så jeg så kanskje, etter damer, som var attraktive og deilige liksom, da.

(Noe sånt).

Og fra det bildet, som hu Zaga sendte, cirka tre år, før den flyulykken.

Så vil jeg nok tippe på, at Zaga, var hu til høyre, (hun store, med blå bluse), på bildet, i PS-et nedenfor.

(Ihvertfall så hadde Zaga lyst hår, husker jeg.

Og hu ligner mest på hu med blå bluse, synes jeg.

Selv om jeg må ta et lite forbehold.

For det er en del år siden 1998 nå, (for å si det sånn).

Det er jo snart 20 år siden, for å si det sånn.

Men men).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Her er mer om dette:

zaga blå bluse paint

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sas-ulykken-i-milano/savner-heidi/a/3001851/

PS 5.

Og enda mer om dette:

enda mer om flyulykke dagbladet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/10/09/286377.html

PS 6.

Gio var en dyktig og respektert quizzer, (på #quiz-show), sånn som jeg husker det.

'Sindig' er et vel et ord, som man kan bruke, om han, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Og jeg lurer på, om han Gio, var op, (som meg), på #quiz-show.

(Det mener jeg å huske, ihvertfall).

Ihvertfall så var han moden og respektert, (vil jeg si).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

I tida etter den fly-ulykken.

Så var det noen, på quizzen, som plutselig annonserte det.

At Gio, (var det vel), og Zaga, hadde dødd, i den flyulykken, da.

(Noe sånt).

Ellers, så hadde jeg vel aldri skjønt det, at det var de to, (som begge var kjent fra irc-kanalen #quiz-show), som var det norske paret, som døde, i den flyulykken.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter