Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. desember 2015

De folka som var i den Rema-butikken, (i Oslo sentrum), i går. De stod og sperret veien, til flaskeautomaten. De stod der, som om de venta på noen, (må jeg nesten si). Jeg har jobba, som butikksjef/butikkleder, i Oslo, i mange år, så jeg mener at jeg har en viss peiling på, når folk oppfører seg unaturlig, i en butikk, (for å si det sånn)

venta på noen

http://forum.doktoronline.no/topic/402590-troll-troll-trollings-trolletr%C3%A5d/?page=45

PS.

Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

trafikk til bloggen

PS 2.

De som skriver, den debattforum-posten ovenfor.

Er det noen britiske folk, tro?

Siden at de ikke skriver noe spørsmål.

De bare liksom 'paster' ting, fra min blogg.

Briter har jo ikke pant, på brusflasker.

(Det husker jeg, etter å ha bodd, i ti år, i England, fra 2004 til 2014).

Så de forstår kanskje ikke, ting som har med flaskeautomater å gjøre, da.

Hva vet jeg.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Bestemor Ingeborg, hun skrev jo sine små 'petiter'/leserinnlegg, i Aftenposten, om alt mulig som skjedde, i Nevlunghavn, (og i resten av verden).

Så da kan jeg vel jeg skrive, på bloggen min, om ting som skjer meg, (til daglig), har jeg tenkt.

Det blir som min versjon, av bestemor Ingeborg sine 'petiter', da.

Så da kan jeg liksom skrive om, ting som kanskje gjør meg litt forarget, (og som opptar meg), på min blogg, har jeg tenkt.

(Når jeg først har en blogg, mener jeg).

Jeg har jo jobbet, i dagligvarebransjen, i mannsalder nesten, (må man vel si).

Så hvis det skjer, noe som jeg synes er rart, i matbutikkene.

Så blir det naturlig for meg, å skrive om det, (når jeg først har en blogg), synes jeg.

Så at det da skal bli kalt for 'trolling', det synes jeg, at er som noe synd og skam, (må jeg si).

Så disse 'forumtråd-folka', er tydeligvis noen forrvirrede folk, som noen andre, (som har sendt anonyme e-poster, til meg), tror at, er leger.

Men dette Doktor Online-forumet.

Det er visst egentlig, et Egmont-nettsted, (de som gir ut ukebladet Hjemmet osv.), og det er meningen, at 'Hvermansen', skal skrive der, (ettersom jeg har forstått, etter å ha lest litt, (på nettet), om dette debattforumet).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

mer om doktor online wiki

https://no.wikipedia.org/wiki/Doktor_Online

PS 5.

Så man kanskje si, at de som skriver, på Doktor Online, er helsefriker, da.

Men nå er dette et åpent debattforum, (til forskjell, fra Spillegal, (som er for spillefriker)).

Så om man skal kalle Doktor Online, for en sub-kultur, (og ignorere det).

Dette burde kanskje ha vært, et lukket forum, hvis det er, for en slags subkultur.

Men så lenge, at hvem som helst, kan lese, det som skrives der.

Så ønsker de vel, å regnes, som en del, av 'mainstream-kulturen'.

Så da blir det kanskje naturlig, for meg, å svare, på denne: 'Berme-skrivingen', (som jeg har kalt det tidligere).

Noen ganger, har jeg også sendt en del klager, til Egmont/Hjemmet Mortensen.

For eksempel, så ble det skrevet, mye tull og tøys, om meg, på Doktor Online, sitt 'tvilling-nettsted' Kvinneguiden, (i sin tid).

(Som vel også, er et Egmont/Hjemmet Mortensen-nettsted, hvis jeg ikke tar helt feil).

Så det er ikke første gang, at jeg har hatt problemer, med nettmobbing, fra Egmont/Hjemmet Mortensen, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

mer om kvinneguiden

https://no.wikipedia.org/wiki/Klikk.no

PS 7.

Så man kanskje si det.

At 'bermen', liksom har flytta seg, fra Kvinneguiden til Doktor Online, da.

(Noe sånt).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter