Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. desember 2015

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Delivery Status Notification (Delay)
Erik Ribsskog     Thu, Dec 17, 2015 at 6:50 PM
To: juridisk
Cc: Eli Stangvik , bonnierpublications@bonnier.dk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Mail Delivery Subsystem
Date: Tue, Dec 15, 2015 at 2:44 AM
Subject: Delivery Status Notification (Delay)
To: eribsskog@gmail.com


This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

     nyhetsbrev@newsletter.iform.nu

Message will be retried for 2 more day(s)

Technical details of temporary failure:
The recipient server did not accept our requests to connect. Learn
more at https://support.google.com/mail/answer/7720
[(0) newsletter.iform.nu. [176.34.254.96]:25: socket error]

----- Original message -----

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
        d=gmail.com; s=20120113;
        h=mime-version:date:message-id:subject:from:to:cc:content-type;
        bh=DtSMArtgJArwFSECZNzPTWo4xWHiiQ5CFVHWyekGJNY=;
        b=V1cn6L3oeCYiAoqC7KUBU1HvhvxMppaILUPcA2+MQmhZU2VuJTI0yfRTyZVQ66gfIM
         aGz+pHdzjgSfGuPgibCwT3BD50j7ksTeS3/qvufDZEiWzuwqDODNoCTpDAm6nX18q6XA
         ZtGEX5ED71bvA6SZFmG7C5Qpr7yUQo68lF8VgHXO/qfPtZLSxLcE9f5S0lbF8DrKQsbK
         VE+K3ZA2bNS7cDjONelKyw1i/2YwJuhXxZd/9mQaQEn1oRv9pK3sHIbAB1Dtl+QY7by2
         JPIeH2Lm4s5p6ZYCrh3dlo8ZAWfyR9kC3daN4e5NiMtI3Z3fdTdVBv9aWq1dn6GCoBrL
         zLTA==
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.13.201.196 with SMTP id l187mr17344294ywd.258.1450055461335;
 Sun, 13 Dec 2015 17:11:01 -0800 (PST)
Received: by 10.129.125.197 with HTTP; Sun, 13 Dec 2015 17:11:01 -0800 (PST)
Date: Mon, 14 Dec 2015 02:11:01 +0100
Message-ID:
Subject: =?UTF-8?Q?Klage=2FFwd=3A_Slik_blir_du_kvitt_de_siste_kiloene_innen?=
        =?UTF-8?Q?_julebordet_=2F_Forbrenn_15_prosent_mer_p=C3=A5_l=C3=B8peturen?=
From: Erik Ribsskog
To: juridisk
Cc: eli.stangvik@iform.nu, bonnierpublications@bonnier.dk,
        I FORM
Content-Type: multipart/alternative; boundary=001a114e6334ad7be10526d158d2

Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: I FORM
Date: 2015-11-30 3:58 GMT+01:00
Subject: Slik blir du kvitt de siste kiloene innen julebordet / Forbrenn 15
prosent mer på løpeturen
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik Strammer klærne på gale steder? Du rekker kanskje ikke gå ned 5
kilo, men med et par triks kan du stramme opp litt her og der.


[image: I FORM]

Hei
Erik


[image: Er du klar til julebordet?]

Er du klar til julebordet?


Er kjolen litt for trang noen steder? Kanskje når du ikke å gå ned 5 kilo
før festen, men med et par triks er det fremdeles mulig å stramme opp litt
her og der.

----- Message truncated -----

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter