Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. desember 2015

Jeg har skrevet om tidligere, på denne bloggen, at på 17. mai, i Larvik, så samler folk seg, i Bøkeskogen. Men det er ikke sånn, at folk da, bare står, midt i en skog, liksom. Men dette er en åpen plass, midt i Bøkeskogen, cirka. Og der er det en kro, (Bøkekroa), hvor man kan kjøpe mat og drikke. Og det er også en scene der. Så Bøkeskogen, er på en måte, Larvik sitt svar, på St. Hanshaugen, kanskje. Noe sånt

bøkekroen

http://johncons-mirror.blogspot.no/2015/12/fler-mobilbilder_16.html

PS.

Her er mer om dette:

mer om bøkeskogen

PS 2.

Og det er også sånn, at fra ved Bøkekroa der.

Så går det en slags sti, (som er litt bortgjemt muligens, sammenlignet med de andre stiene, i Bøkeskogen), ned til ved Farrisvannet.

(Husker jeg, at min 'Rønningen-kamerat' Frode Kølner, en gang viste meg.

Og denne stien, viste jeg vel også, til Petter og Christian Grønli.

En gang, som de var med meg, på helge-besøk, til min mor, i Larvik.

Noen måneder/år, etter at jeg flytta, til faren min, (på Berger), høsten 1979).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det var også sånn.

At etter at mora mi, stefaren min, lillesøstera mi og meg.

Flytta til Mellomhagen, (på Østre Halsen), våren 1976.

Så begynte jeg, i Ulåsen barnehage, (var det vel), oppe ved Tagtvedt/Hovland der.

(Av en eller annen grunn).

Og på 16. mai, (i 1976).

(Må det vel ha vært).

Så dro vi i barnehagen, til Bøkeskogen, (mener jeg å huske).

Og da, så var det sånn, at en barnehageonkel, (som hadde mørkt helskjegg), ved navn Erik, (mener jeg å huske).

(Så han het altså, det samme som meg.

Hvis jeg ikke tar helt feil).

Han jobba, (av en eller annen grunn), inne bak disken, på Bøkekroa der, (husker jeg).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter