Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Bærum kommune

Erik Ribsskog

Deres brev av 2. desember/Fwd: Deres brev av 15/10, Deres ref: 15/12912/HJK//Fwd: Til: Ingrid Øyen

Erik Ribsskog Fri, Dec 11, 2015 at 3:11 AM

To: boligkontoret@baerum.kommune.no

Cc: nav.baerum@nav.no, Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

jeg viser til Deres brev av 2. desember, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Hva i huleste skal dette bety, lurer jeg.

Jeg har da ikke søkt om kommunal bolig, på nytt, (mener jeg).

Jeg søkte om dette, i sommer.

Men så fant jeg meg privat bolig, i høst.

Og jeg har meldt fra, til Nav, (som dere deler kontor med), om dette.

Jeg vet at Nav er det som tidligere ble het Arbeidsformidlingen og
Sosialkontoret.

Så at dere hiver inn et Boligkontor der og, det er vel antagelig da,
noe som hørte under Sosialen tidligere.

Så at dere ikke kommuniserer, med Nav, det synes jeg, at virker rart.

Jeg har ihvertfall ikke søkt kommunal bolig, mer enn en gang.

Og det var i sommer, da jeg måtte bo, på en folkehøyskole, (ved
Kveldsroveien), som var herberge, om sommeren.

(Og da måtte jeg ut derfra, før studentene kom tilbake.

Så derfor søkte jeg, om kommunal bolig, da.

For jeg bodde bare, på en midlertidig adresse, (som Nav flyttet meg
til, for jeg bodde egentlig, på et herbege i Oslo sentrum, men det ble
etterhvert til, at jeg ble boende, på et herberge, i Bærum, (fordi at
Nav Bærum foretrakk det, kunne det kanskje virke som)), på den tida.

Og jeg har altså ikke søkt om kommunal bolig, etter at jeg fikk denne
boligen, (hvor jeg bor nå, på Høvik), i august, i år.

Så det undrer meg, at dere sender meg noen rare avslag, (på fiktive
søknader, må jeg si), i 'hytt og pine', liksom.

Da jeg avtjente førstegangstjenesten, så var sånn, at vi måtte skyte
ekstra mye, før jul, for at de skulle få like mye amunisjon, neste år,
(på Terningmoen, i Elverum).

Kanskje det er sånn, hos Bærum kommune og, at dere liksom må finne på
unnskyldninger, for å få like mye brev-papir, neste år.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-10-29 5:22 GMT+01:00
Subject: Deres brev av 15/10, Deres ref: 15/12912/HJK//Fwd: Til: Ingrid Øyen
To: boligkontoret@baerum.kommune.no
Cc: nav.baerum@nav.no, Postmottak Sivilombudsmannen
<postmottak@sivilombudsmannen.no>


Hei,

jeg refererer til Deres brev av 15/10, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Som jeg skrev i søknaden, så søkte jeg boliger, på blant annet
Finn.no, og fant meg en bolig, (på den nye adressen dere nevner), i
august.

Dere holder til, hos Nav, så jeg regna med, at Nav, ville oppdatere
dere, om dette.

(For jeg har holdt Nav løpende orientert).

Det hadde kanskje vært smartere, om dere holdt til, i et eget bygg,
(tenker jeg), siden at dere ikke samarbeider, med Nav, (selv om dere
holder til hos dem), virker det som.

Jeg mener også, at jeg har bedt noen hos Nav, (dette er noen måneder
siden nå), å gi dere, disse dokumentene, (for de hadde jeg nettopp
hentet, hos skattekontoret, var det vel, og levert, til Nav).

Noe sånt.

Bare et forslag, det blir litt forvirrende, det at dere holder til hos
Nav, men ikke samarbeider med de, synes jeg.

Så det må jeg nesten klage på, (at organiseringen/samarbeidet, mellom
Nav og Bærum kommune sitt boligkontor, er et slags kaos, må man vel
si).

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-08-11 13:30 GMT+02:00
Subject: Til: Ingrid Øyen
To: nav.baerum@nav.no


Hei,

nå har jeg også fylt ut skjema, for kommunal bolig.

Skal prøve å levere denne i kommunen sin skranke, her på Nav.

Mvh.

Erik Ribsskog

2 attachments

bærum kommune paint.jpg
392K

img081.jpg
87K

PS.

Her er vedleggene:

bærum kommune paint

img081

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter