Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Datatilsynet

Erik Ribsskog
Julegavetips. -20% på dørskilt
Erik Ribsskog     Sun, Dec 13, 2015 at 3:38 AM
To: juridisk
Cc: kundeservice@merkalt.no
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Man kan også se, at disse kaller meg, for 'Erika'.

Og jeg heter Erik.

Så dette er også noe slags seksuell trakassering, virker det som.

Vennligst ta disse trakasørene, må jeg si.


---------- Forwarded message ----------
From: Merkalt.no
Date: 2015-12-07 5:26 GMT+01:00
Subject: Julegavetips. -20% på dørskilt
To: Erika Ribsskogen


Hei Erika Ribsskogen,


Vi gir alle våre faste kunder anledning til å
spare penger på navnelapper, stempel og dørskilt.

Hva med å gi bort et av våre plexiglass-skilt i julegave?

Videresend gjerne dette nyhetsbrevet til venner og familie.

Vi har STRYKEFRIE navnelapper (superklistre). Vi har de både i farger og svart/hvitt!

Dette tilbudene varer ut denne uken!


           
Spar 30 % på navnelapper ved å trykk her.     Spar 20 % på fargenavnelapper
ved å trykk her.     Kjøp navnestempel for kun 199,- trykk her.     Spar 20 % på dørskilt. Trykk her. (ca. 1 uke levering)

Noen av de andre skiltene vi har:


Vi har også merkelappjernet for enkel merking av strykelapper for de som foretrekker det.

Kun kr. 225,-
       
       


Du har mottatt denne e-posten fordi du tidligere har handlet hos oss. Dersom du ønsker å melde
deg av trykker du på linken nederst i denne e-posten.





Med vennlig hilsen,
Merk Alt AS
Kundeservice
www.merkalt.no
kundeservice@merkalt.no


Merk Alt AS, Berghagan 5, 1405, 1405, Norway

You may unsubscribe or change your contact details at any time.
   

Powered by:
GetResponse
open

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter