Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Egmont

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Til redaktør Monica Lid, Klikk.no/Fwd: Til redaktør Jan Thoresen, Klikk.no

Erik Ribsskog Mon, Dec 21, 2015 at 9:29 AM

To: firmapost@egmonthm.no
Cc: PFU Pressens faglige utvalg , reception.egmontpublishing@egmont.com
Hei,

og i dag, så er det noen, på dette 'fabelaktige' forumet deres.

Som har montert et bilde av meg, på en brasiliansk kvinne-kropp,
(virker det som).

Hva blir det neste?

Dette er nok også snakk om, et bilde, som jeg har
copyright-rettighetene til, (og som nok er rappet, fra min blogg).

Hva er meningen, med dette, lurer jeg.

Her må jeg få en erstatning, i kroner og øre, for å kompansere, for
denne æreskrenkelsen, (eller tort og svien, som man også sier).

Dette må PFU ordne opp i, mener jeg.

Disse sender trafikk, til bloggen min.

Og jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), der.

Og det pleier jeg å sjekke, nå og da, for å fange opp, for å finne ut,
hva folk skriver, om meg og bloggen min.

(Jeg har studert informasjonsbehandling osv., så det er det ganske
naturlig, å gjøre, vil jeg si).

Og denne mobbingen, må dere slå ned på, mener jeg.

I en årerekke, har det foregått mobbing mot meg, hos Kvinneguiden og
nå på dette 'helsefrik-forumet' deres.

Det er for galt, at dere ikke rydder opp, i dette, mener jeg.

Kanskje dere burde slutte med, å la all mulig berme, få lov til, å
skrive hva de vil anynymt, i deres navn, (på deres nettsted).

Skjerpings, må jeg si da!

Erik Ribsskog

PS.

Sender med et skjermbilde, som viser og dokumenterer, (mener jeg),
denne faenskapen og dritten deres, som jeg refererer til ovenfor.


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-12-19 11:20 GMT+01:00
Subject: Til redaktør Monica Lid, Klikk.no/Fwd: Til redaktør Jan
Thoresen, Klikk.no
To: firmapost@egmonthm.no
Cc: PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>,
reception.egmontpublishing@egmont.com


Hei,

jeg ser på Wikipedia, at det nå er Monica Lid, som er redaktør, for Klikk.no.

Det virker nå som, at 'bermen', fra Kvinneguiden, har flyttet seg, til
'søster-nettstedet' deres Doktor Online:

http://forum.doktoronline.no/topic/402590-troll-troll-trollings-trolletr%C3%A5d/?page=45

Disse som 'henger', på det forumet, virker besatt, av bloggen min.

Og de skriver om bloggen min, (og meg), i en tråd, som heter noe med 'trolling'.

Så mener dere, at jeg troller, på bloggen min?

Det blir som en æreskrenkelse, vil jeg si.

Disse folka sender trafikk, til bloggen min, (noe jeg ser, på et
tracking cookie-program, som jeg har på bloggen), og jeg har derfor,
blitt oppmerksom, på dette.

Det er også sånn, at noen har sendt meg anonyme e-poster, om dette,
(som jeg tidligere har sendt om, til Egmont).

Og disse tror visst, at det er leger, som skriver, på forumet deres.

Men det er vel, for helsefriker, ettersom jeg har forstått.

Så det navnet på forumet deres, er kanskje litt rart.

Dere har også en psykolog, som jobber, for dette nettstedet.

Så det blir litt spesielt, synes jeg.

Så jeg sender kopi, av denne e-posten, til PFU.

Kanskje dere kan kalle dette, for helseforumet?

Så skjønner folk, at det er, for 'hvermansen', og ikke for leger.

Og det blir litt rart, at dere skal ha et åpent forum, på Doktor Online.

Det virker som, at det som skrives der, godkjennes, av en psykolog og.

Dette blir som noe sovjetrussisk, vil jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013-07-19 0:53 GMT+02:00
Subject: Til redaktør Jan Thoresen, Klikk.no
To: firmapost@egmonthm.no


Hei,

Jeg så på Wikipedia at du er redaktør for Klikk.no:

http://no.wikipedia.org/wiki/Klikk.no

jeg har en blogg, (johncons-blogg: http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/).

Og min blogg blir stadig nevnt, på deres Klikk.no-nettsted Kvinneguiden.no.

Jeg har et tracking-cookie program, på bloggen min, som heter StatCounter:

Og der kan jeg se det, at deres nettsted, sender trafikk, til bloggen min.

Og dette har skjedd hundrevis av ganger nå.

Og det er noen som utgir seg for å være meg, når de skriver om bloggen min.

Så andre på deres nettsted, (Kvinneguiden.no), blir forvirret, og tror
at jeg skriver der.

Hva har dere tenkt til å gjøre med dette problemet, lurer jeg.

Jeg mener at dette blir som identietstyveri og æreskrenkelse og det
som verre er.

Erik Ribsskog

PS.

I denne linken så kan man se det, at dette, (at folk trakasserer meg,
på deres nettsted), har skjedd mange ti-talls ganger nå:

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/search/label/Kvinneguiden.no


rart bilde linker til bloggen min.jpg
183K

PS.

Her er vedlegget:

rart bilde linker til bloggen min

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter