Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Lindorff

Erik Ribsskog

RE: Re: Saksnummer: 12353537.

Erik Ribsskog Tue, Dec 22, 2015 at 3:48 PM
To: Lindorff Kundesenter
Cc: "Hilde I. Slevigen" , Norges Bondelag , post@finkn.no, post
Hei,

i den e-posten, (fra 24. november), så skrev jeg til dere:

'Sender derfor kopi til Inkassoklagenemda, hvor denne saken ligger nå.

Den forrige e-posten, (fra 17. november), ble også sendt, til
Inkassklagenemda.'.

Så denne saken er altså, hos Inkassoklagenemda.

Jeg sender en kopi, av denne e-posten, til dem.

Og så venter jeg, på å høre tilbake, fra de.

Og så tar jeg det derfra.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også, at det er rart, at dere nevner 'Lamsmannen', (istedet
for Namsmannen).

Men det er kanskje fordi at Namsmannen tulla, siden at han godkjente
dette tullet, (uten å kontakte meg), når jeg bodde, i England.

Dette er jo et narre-spill, at de har latt som, at jeg har fått skriv
om dette, når det ikke har skjedd.

Det blir jo som noe 'lamt' må man si, som de sier.

Hvis ikke dette hinter til lam, som i dyret sau, og at dere mener at
namsmannen er en sau, eller at dette er noe med bondelandet.

Så jeg får sende kopi til Norges bondelag og da, siden dette med lam
og sauer osv., liksom er hevet inn, i denne saken.


2015-12-22 15:22 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>:
> Hei,
>
> Mail fra 08.12.2015 er svar på mailer mottatt 24.11.2015 angående sak
> 12353537.
> Skankred har ikke behandlet saken tidligere, saken har vært behandlet av
> Lindorff AS siden den ble registrert til inkasso 17.01.2005.
>
>
>
> Obligations Trondheim
>
> Tel: 73542220 Fax: 73542239
>
> E-post: kundesenter@lindorff.com
>
> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>
>
>
> LINDORFF
>
> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>
> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>
> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>
> ** This message including any attachments may contain confidential and/or
> privileged information
> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are
> not the intended recipient
> you should delete this message and notify the sender. Thank you.
>
>
> ------------------------------------
> Fra: eribsskog@gmail.com
> Sendt: 13.12.2015
> Til: kundesenter@lindorff.com
> Emne: Re: Saksnummer: 12353537.
>
>
> Hei,
> dere kunne kanskje ha skrevet, hvilken dato, e-posten som dere svarer på,
> hadde.
> Det blir rart, å ikke skrive det, (for meg som har gått, på handel og
> kontor), vil jeg si.
> Dessuten så skriver dere: 'Lamsmannen', men det riktige skal vel være:
> 'Namsmannen'.
> Så dette virker useriøst, vil jeg si.
> Så jeg sender dette til Inkassoklagenemda.
> Jeg har ikke disse saksnummerne deres, i hue, (derfor hadde det vært
> bra, hvis dere brukte datoer mer, i tillegg), men jeg sendte en
> e-post, til Inkassoklagenemda, om en sak, (antagelig denne), 10.
> desember.
> Og den fikk Skankred kopi av, (ser jeg her nå).
> Og det er vel kanskje sånn, at dere har kjøpt eller solgt saken, fra/til de.
> Så dere får høre med de, eventuelt!
> For det blir noe tater-aktig, over korrespondansen deres, når dere
> ikke bruker datoer, (men kun disse 'Sovjet-nummerne' deres).
> Så om dere kan sende dette til en overordnet hos dere.
> Så sender jeg uansett kopi, til Inkassoklagenemda, så får de ta dere,
> for å stryke, i korrespondanse-lære, (for å si det sånn).
> Erik Ribsskog
> 2015-12-08 14:14 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter :
>> Viser til din henvendelse.
>>
>> Saken du viser til(sak 12353537) er sikret mot foreldelse ved avsagt dom
>> av
>> Oslo Forliksråd i 2006. Det er deretter avholdt utleggsforretning av
>> Lamsmannen i Larvik 19.04.2006. Dette gir 10 års foreldelse, jfr
>> foreldelseslovens §15.
>>
>> Saken er dermed ikke foreldet.
>>
>> Dette til orientering.
>>
>>
>>
>> Obligations Trondheim
>>
>> Tel: 73542220 Fax: 73542239
>>
>> E-post: kundesenter@lindorff.com
>>
>> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>>
>>
>>
>> LINDORFF
>>
>> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>>
>> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>>
>> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>>
>> ** This message including any attachments may contain confidential and/or
>> privileged information
>> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you
>> are
>> not the intended recipient
>> you should delete this message and notify the sender. Thank you.
>>
>>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter