Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Statens innkrevingssentral

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Klage på Lånekassa

Erik Ribsskog Fri, Dec 25, 2015 at 10:53 AM

To: firmapost@sismo.no

Cc: postmottak@uhr.no, "postmottak@kd.dep.no" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Postmottak Sivilombudsmannen , post@finkn.no, post , studinfo@ansa.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "Hilde I. Slevigen"
Hei,

jeg viser til Deres brev av 7. desember, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Jeg viser til e-post, sendt til Finanstilsyent, i 2013, (som er sendt
med denne e-posten).

I brevet som følger med den e-posten, (kopi av brev til Lånekassa,
samme år), så forklarer jeg i det lange og det breie, at Lånekassa
tuller med meg.

Og når jeg får dette nå, så er det også tull, mener jeg.

Lånekassa ødela livet mitt, da jeg gikk ved University of Sunderland,
siden at studielånet ble fire måneder forsinket, (ei ved
internasjonalt kontor ved HiO skulle søke for meg, sa hu).

Det er sånn, at man kanskje kan krangle, om dette er HiO eller
Lånekassa sin skyld.

Men kommunist-mafia, må man vel da kalle det.

Det var også sånn, at min søster Pia og en sosionom eller sosiolog fra
Sandefjord, skulle kontakte Lånekassa, i 2005.

Jeg bodde et sted uten kontor, (på gården Løvås i Vestfold), så det
var kronglete for meg, og Pia ønsket å gjøre dette, men min onkel
Martin, dro meg med, til psykolog, (han har selv psykisk diagnose, har
Pia fortalt meg, så jeg ble med for å roe han ned), og Pia gjorde ikke
jobben sin, (var det vel), og ei sosiolog, skulle skrive brev, til
Lånekassa.

Og jeg har også klaget på dere, fra England, hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014.

Jeg regner med, at det liksom har blitt sendt, noen brev til meg, i denne saken.

(For i andre inkasso-saker, så har det liksom blitt sendt brev til
meg, mens jeg bodde i England.

Og namsmannen ble kalt 'Lamsmannen', i en inkasso-sak nylig, i et brev
fra Lindorf, (for jeg hadde noen smålån, på den tida, som jeg flytta
til England, og da jeg ikke fikk studielånet, så slutta jeg, å ringe
hver måned, for da jeg gikk på NHI, så fikk jeg studielånet etter kun
noen uker, høsten 1991, så jeg regna med, at det ville bli det samme,
i England, men Posten tulla også, og jeg fikk ikke brevene mine.

Så det ble flaut å ringe, hver måned, for jeg hadde jo da lovt at jeg
skulle betale neste måned.

Og det er grenser for hvor ofte man orker å ringe sånn, liksom.

Og til slutt så slutta min Netcom-mobil, å virke, for Netcom fikk
heller ikke penger, siden at jeg ikke fikk studielån).

Men jeg kontaktet Folkeregisteret, mens jeg bodde, i England.

Og på det skjema så skulle man skrive hvor lenge man bodde i utlandet.

Og det visste jeg ikke, for det var avhengig, av når jeg fikk
rettighetene mine, fra norsk politi, etter å ha overhørt, at jeg var
forfulgt, av 'mafian', på Rimi Bjørndal, i 2003.

Så min onkel Martin Ribsskog, på Løvås gård, i Farrisbygda.

Han har fått all posten min, fra etter at han overtalte meg, til å
bytte post-adresse, til Farrisbygda, i 2005, og til jeg flytta tilbake
til Norge, i 2014.

Og jeg har ikke fått noe av den posten i England.

Så da har dere brutt mot regler som sier at brev skal sendes, før
dette havner hos rettsvesen/innkrevingssentraler, mener jeg.

Så dette klager jeg om, til Sivilombudsmannen og Inkassoklagenemda og
Domstoladministrasjonen, blant annet, ved å sende kopier av denne
e-posten til dem.

Makan til uforstand og dumskap, som dere hos myndighetene har vist, i
denne saken, må man lete lenge etter.

Så dette må jeg klage på, synes jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013-07-15 5:13 GMT+02:00
Subject: Klage på Lånekassa
To: post@finanstilsynet.no


Hei,

jeg har tidligere klaget til dere, på tull fra Nordea, osv.

Og nå klager jeg på Lånekassa, siden de ikke har svart på et brev som
jeg sendte de, i mars.

Jeg vedlegger kopi av brevet og håper at dere får ut fingeren nå, (som
min stesøster Christell pleide å si, på 80-tallet, ihvertfall).

Mvh.

Erik Ribsskog

6 attachments

lånekassa 1.jpg
189K

lånekassa 2.jpg
222K

lånekassa 3.jpg
140K

img104 paint.jpg
486K

img105.jpg
281K

img106.jpg
103K

PS.

Her er vedleggene:

lånekassa 1

lånekassa 2

lånekassa 3

img104 paint

img105

img106

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter