Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Inkassoklagenemda

Erik Ribsskog

Deres brev av 2. desember/Fwd: Deres brev av 25. november/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Thu, Dec 10, 2015 at 3:08 AM

To: "Hilde I. Slevigen"

Cc: oygarden@skankred.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , post@finkn.no, "sande.vgs" , post , post@skankred.no, post , postmottak@uhr.no, "postmottak@kd.dep.no"
Hei,

jeg viser til Deres brev av 2. desember, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Jeg har ikke fått disse varslene, om rettsaker, (i 2005 og 2008), osv.

Jeg bodde, på den nevnte adressen, (i et av vedleggene), i Sunderland,
fram til begynnelsen av februar, i 2005, (da jeg flyttet til London,
på den samme tiden, som universitet ville, at jeg skulle flytte, til
en annen 'flat', på the Forge).

Jeg fikk ikke studielånet, før mer enn fire måneder, for sent.

Og det var vanskelig å få posten min, sendt til England, (for Posten
sluttet å sende posten min dit, fordi at jeg ikke hadde fått betalt
regningen, for omadressering, sånn som jeg husker det).

Så prøvde jeg, (etter London), å etablere meg, i Amsterdam og Paris,
men flytta så, til min onkel og dem, i Kvelde, i påsken 2005.

Der bodde jeg, til juli 2005.

Og etter det, så bodde jeg i England, fram til september, i fjor.

Så jeg har ikke fått noen informasjon, om at det har blitt rettsaker,
(hos Namsmannen), rundt dette.

Politiet skal ha fått beskjed om, (og jeg har nok også e-poster om
dette), at jeg har oppholdt meg, i England, Fra 2004/2005 til 2014.

Og Namsmannen holder ofte hus, hos Politiet, (ettersom jeg har
forstått, når jeg har prøvd å selge eiendom, (jeg eier en del av et
sameie i Hurum), ved å først kontakte namsmannen for Hurum og Røyken,
som er/var en politidame, (ei Kristine vel), som holder til, hos
politiet i Drammen, hvis jeg ikke tar helt feil.

Så jeg får sende kopi, til Spesialenheten, for her mistenker jeg, at
politiet sitter med flere hatter, og driver med urent trav, hadde jeg
nær sagt).

Så jeg må nesten kalle dette, for svindel.

For jeg har ikke fått beskjed, om disse rettsakene.

Og det har jeg krav til, å få, sånn som jeg har forstått det.

Det må da være sånn, at man her, må sjekke, at jeg har fått disse
brevene, (noe jeg ikke har fått).

(Min onkel i Kvelde, (Martin Ribsskog), ville at jeg skulle endre
adresse, til Kvelde, i 2005.

Og han har nok fått all posten min, etter det.

Men har ikke sendt noe av dette videre til meg, i England.

Jeg har ikke ønsket å ha noe kontakt, grunnet ting som hendte, i
Norge, i 2005, (da jeg bodde på Løvås gård, eiet av Grete
Ingebrigtsen, (min onkels samboer), i Kvelde).

Og jeg har fått sendt skjema for adresse-forrandring, da jeg bodde, i England.

(Fra folkeregisteret).

Men jeg kunne ikke fylle ut feltet angående når jeg skulle flyttet
tilbake til Norge, for det var avhenging, av når jeg fikk rettighetene
mine, (i en slags mafia-sak jeg har anmeldt til politiet i Norge, i
2005), sånn som jeg så det).

Så her mistenker jeg tull, fra politiet/myndighetene, må jeg si.

Og jeg har også fått slettet annen gjeld, fra den samme tida, (rundt
årtusenskiftet), som jeg hadde, hos Justitia, (var det vel).

Så jeg synes det er rart, hvis det skal være, på noen annen måte,
angående denne gjelden.

Jeg prøvde å kontakte alle mine kreditorer, (jeg hadde en del smålån),
fra Sunderland, (hvor jeg studerte, fra september 2004).

Men studielånet drøyde, i mer enn fire måneder.

Og jeg huska, fra da jeg gikk, på NHI, studieåret 1991/92, at
Lånekassa bare brukte noen få uker, på høsten, å få ordnet, med
studielån.

Så jeg sa jo da, til kreditorene, at de kom til å få pengene sine, neste måned.

Og det måtte jeg ringte å si, to-tre måneder.

Så det ble jo veldig flaut tilslutt, siden at studielånet drøyde sånn.

Og dette begynte med, at HiO IU, rotet bort søknaden min, til
University of Sunderland, vår-semesteret, 2004.

Og jeg måtte derfor dra, til University of Sunderland, via noe som nå
for tiden heter Kilroy Education, (i en sidegate, til Karl Johan, ved
McDonalds der), istedet for gjennom HiO.

Og HiO, skulle også søke, på studielån, for meg, (ei ansatt der, ved
internasjonalt kontor, insisterte, på dette).

Så dette er HiO-tull, vil jeg si.

Og jeg har ikke fått brev om noe rettsak, hos namsmannen, hverken her eller der.

Så dette blir som noe svindel, for meg, må jeg si.

Så jeg må klage på denne svindelen.

Og si, at dere må se på dette, hos Inkassoklagenemda, til uttalelse,
(som dere skriver, i deres nevnte brev).

På forhånd takk for hjelp med å rydde opp, i denne svindelen, (må jeg
kalle det).

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-11-30 1:00 GMT+01:00
Subject: Deres brev av 25. november/Fwd: Klage
To: oygarden@skankred.no
Cc: Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "HRET (postmottak)"
<post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen
<postmottak@sivilombudsmannen.no>, post@finkn.no, "sande.vgs"
<sande.vgs@vfk.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "Hilde I. Slevigen"
<post@inkassoklagenemnda.no>, post@skankred.no


Hei,

jeg viser først til min e-post, fra 16. november, ifjor, hvor jeg spør
dere, om hvilken e-post, som det henvises til.

Dere har diktet opp en falsk e-post, virker det som.

Jeg er arbeidsledig, for øyeblikket, og har ikke noen penger, til å
nedbetale gjeld med, for tiden.

Dette er gjeld, fra 15-20 år tilbake.

Og et lignede smålån, som jeg hadde, på den tiden, (fra Entercard),
har blitt slettet, som foreldet, av Justitia, var det vel.

Så jeg sender om dette, til Inkassoklagenemda, så kan de se på, om
ikke der er riktig, å slette denne gjelden.

Jeg har bodd, i England, fra 2005 til 2014, og ikke fått posten min.

(Det var noe krøll, med et skjema fra Folkeregisteret).

Så dere har ikke sendt posten riktig, må jeg si.

Og da har dere tulla, må jeg nesten si.

Men Inkassoklagenemda får se på det.

Jeg vedlegger kopi av nevnte brev.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-11-16 23:29 GMT+01:00
Subject: Klage
To: oygarden@skankred.no
Cc: Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "HRET (postmottak)"
<post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen
<postmottak@sivilombudsmannen.no>, post@finkn.no, "sande.vgs"
<sande.vgs@vfk.no>


Hei,

jeg fikk et brev fra deg, datert 3. november.

(Som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Det står: 'Det henvises til mail hvor du bestrider kravet'.

Men hvilken e-post menes her?

Har dere hatt fyllefest på kontoret, og glemt å skrive på dato?

Dette gir ingen mening.

Det er også bare tøys resten og.

Det er kjent, (fra min blogg og TV-programmet Tweet 4 Tweet, blant
annet), at jeg har bodd i England, fra 2004 til 2014.

Og så har dere sendt noe brev, som har med politi og rettsvesen å
gjøre, til feil addresse.

Driver dere med heroin og?

Nei, dette var bånn av søple-bøtta.

Jeg foreslår at dere sletter gjelden min øyeblikkelig.

Erik Ribsskog

12 attachments

img065.jpg
341K

img066.jpg
243K

img067.jpg
152K

img068.jpg
207K

img069.jpg
200K

img070.jpg
290K

img071.jpg
171K

img072.jpg
266K

img073.jpg
231K

img074.jpg
322K

img075.jpg
295K

img076.jpg
214K

PS.

Her er vedleggene:

img065

img066

img067

img068

img069

img070

img071

img072

img073

img074

img075

img076

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter