Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. desember 2015

Mer om slektsforskning

Erik Ribsskog

Feil på slektsregister

Erik Ribsskog Mon, Dec 14, 2015 at 9:06 AM

To: jsja@jsja.dk
Hei,

jeg søkte litt, på nettet, og kom over deres slektsregister.

Jeg så, at jeg er nevnt der:

'Arne Morgan Olsen




Egne data
Aner
Efterkommere
Slægtskab
Tidslinje
GEDCOM
Foreslå

Personlige oplysninger    |    Alle    |    PDF

Navn Arne Morgan Olsen
Køn Mand
Person-ID I79633  familie
Sidst ændret 11 okt. 2013

Familie Private  Børn
 1. Pia Ribsskog
 2. Erik Ribsskog
Sidst ændret 8 okt. 2015  Familie-ID F25591  Gruppeskema'

http://jsja.dk/genealogi/getperson.php?personID=I79633&tree=tree1


Men min lillesøster Pia, er nevnt, før meg.

Enda jeg er født i 1970 og Pia er født, i 1971.

Det blir som noe ujavnt, må jeg si.

Og vår yngre halv-bror Axel Nicolai Johannes Thomassen, (født utenfor
ekteskap, i 1978, av min mor Karen Ribsskog og far var vel Arne
Thormod Thomassen).

Så at han ikke er med da??

Og Pia har dessuten enda en bastard.

Nemlig en mulatt-unge, ved navn Daniel, som hu fikk, i 1995, med
Keyton fra Somalia, (hvis jeg ikke tar helt feil).

Vennligst rydd opp!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter