Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. desember 2015

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: JUST EAT.no - Beklager, ett problem har oppstått med din ordre.
Erik Ribsskog     Thu, Dec 17, 2015 at 7:00 PM
To: JENO Info
Cc: juridisk
Hei,

ja, dere får si fra, til Datatilsynet, hvis dere finner ut, hvem det er som bestiller, i mitt navn.

Jeg har ikke bestilt pizza på døra, siden rundt årtusenskiftet.

Da bestilte jeg, fra Pizza Expressen, var det vel, og det fulgte med en gratis videofilm, som het Fucking Åmål.

(Jeg hadde en fest, på St. Hanshaugen, hvor noen Rimi-kolleger var med).

Jeg har også jobbet litt for Chinatown Expressen Eiksmarka, i noen måneder, i 1996, på søndager, osv.

Og da fikk vi som var sjåfører kjøpe mat, for 20 kroner, eller noe sånt.

Og ofte fikk vi et valgfritt måltid gratis.

Så jeg vet, at sånn pizza, som man får, på døra, er ofte veldig overpriset.

Så det har jeg ikke bestilt på år og dag.

Så bra hvis dere kan klare å finne ut hvem disse tøysekoppene er, og si fra til Datatilsynet, i såfall.

Og så håper jeg at dere slutter å plage meg, med alle disse e-postene og telefon-oppringingene deres.

For det synes jeg, at det har vært nok av, (og da jeg bodde i England, for noen år siden, så ble jeg også mye plaget, (må jeg si), av firmaet deres).

Så ikke mer trakassering nå, hverken per e-poster, eller per ringeklokke eller per telefon, må jeg nesten be om da.

Erik Ribsskog


2015-12-17 18:39 GMT+01:00 JENO Info :

    Hei,

    ja vi ser at det er noen som legger in fake bestillinger i ditt navn. Vi har funnet to brukere som nå er blokkert.
    Vi holder øye med nummeret ditt for å se om flere kontoer blir opprettet.

    Mvh Just Eat

    Customer Care Agent & Anti-Cooking Activist
    Postboks 4494 Nydalen, 0403 Oslo

    Besøksadresse,
    Sandakerveien 116 via Evolve 6etg
    0484 Oslo
    
    WEB www.just-eat.no
    TLF +47 23 96 25 77  - for kunder
            +47 21 09 04 80  - for restauranter 




    Customer Care tried cooking chicken curry once. Just don't ask...



    17. desember 2015 kl. 18.23 skrev Erik Ribsskog :

        Hei,

        dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

        (Jeg har ikke kontaktet disse).

        Vennligst rydd opp!

        Med hilsen

        Erik Ribsskog

        PS.

        Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
        virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
        jeg).


        ---------- Forwarded message ----------
        From: JUST EAT (no reply)
        Date: 2015-12-17 11:33 GMT+01:00
        Subject: JUST EAT.no - Beklager, ett problem har oppstått med din ordre.
        To: eribsskog+demaskulert@gmail.com


        Just-Eat.no
        17/12/2015
        Din bestilling er desværre afvist
        Da vi ikke kunne få kontakt med restauranten, har vi dessverre blitt nødt til å annullere din ordre.

        1556363

        Hvis du allerede har betalt, vil ikke pengene bli trukket fra din konto for denne bestillingen. Dersom du har benyttet Mastercard Debit eller Visa Electron, vil pengene muligvis fremstå som reservert på din konto. Denne reservasjon blir automatisk slettet i løpet av 2-3 bankdager.

        Du kan bestille på nytt her

        Beklager!
        
        Bestil nu
        JUST EAT
        www.just-eat.no | info@just-eat.no | 89887713 | JUST EAT, Sandakerveien 24 C, 0473 OSLO.





    This is an e-mail from the company JUST EAT plc. This e-mail may contain confidential information and/or privileged or personal advice. This e-mail is intended for the addressee(s) stated above only. If you receive this e-mail by mistake, please return it to JUST EAT plc without producing, distributing or retaining copies hereof. Thank you.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter