Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Sunday, 18 January 2015

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Personhenvendelse - Klage på Statens innkrevingssentral

Erik Ribsskog Sun, Jan 18, 2015 at 11:59 PM
To: Postmottak Sivilombudsmannen
Cc: Huslænd Brit , Dagfinn-J.Hansen@asd.dep.no, firmapost@sismo.no, nav.baerum@nav.no, frp@frp.no, postmottak@uhr.no, Studentombudet UiO , Roy Frantzen , Politikk Høyre , Lars Aasen , postmottak@asd.dep.no, "post@nav.no" , Akademikerforbundet
Hei,

disse, (asd.dep.no), vet visst ikke forskjellen, på en 'vanlig' e-post
og en kopi-epost.

Da må jeg klage, til dere, hos Sivilombudsmannen, (mener jeg).

Så får dere prøve å finne ut av det.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Huslænd Brit <Brit.Husland@asd.dep.no>
Date: 2015-01-15 12:53 GMT+01:00
Subject: SV: Personhenvendelse - Klage på Statens innkrevingssentral
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Cc: Hansen Dagfinn J <Dagfinn-J.Hansen@asd.dep.no>


Hei!
Da beklager vi dette, men siden du har sendt en e-post til oss regnet
vi med at du ønsket et svar på den.
Men om du ikke ønsker svar fra departementet (ASD) ber jeg om at du
sletter vår e-postadresse.

Med hilsen
Brit Huslænd
Førstekonsulent
Velferdspolitisk avdeling
Arbeids- og sosialdepartementet
Telefon: 22 24  85 01
Epost: bhu@asd.dep.no
www.regjeringen.no

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 15. januar 2015 11:41
Til: Huslænd Brit
Kopi: firmapost@sismo.no; Arbeids- og velferdsdirektoratet; Postmottak
Sivilombudsmannen; Lars Aasen; Postmottak ASD; nav.baerum@nav.no;
Akademikerforbundet; Roy Frantzen; Politikk Høyre; frp@frp.no;
postmottak@uhr.no; Studentombudet UiO
Emne: Re: Personhenvendelse - Klage på Statens innkrevingssentral

Hei,

dette var noe jeg sendte om, (den 28. desember), til Finansklagenemda.

Så hvorfor jeg da får svar, fra et departement, (asd), det synes jeg
ikke, at er noe særlig bra forklart.

Så dette ville jeg klage på.

Erik Ribsskog


2015-01-05 14:40 GMT+01:00 Huslænd Brit <Brit.Husland@asd.dep.no>:
> Se vedlagte saksdokument

Jeg sendte enda en e-post til UIO

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Tilgang til studentregistrering

Erik Ribsskog Sun, Jan 18, 2015 at 11:17 PM
To: postmottak@uio.no
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen , postmottak@uhr.no, Studentombudet UiO
Hei,

denne har heller ikke jeg bestilt.

(Se også mine tre andre klager, angående koder jeg ikke har bestilt,
fra de siste dagene).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From:  <noreply@admin.uio.no>
Date: 2015-01-18 13:54 GMT+01:00
Subject: Tilgang til studentregistrering
To: Erik L?venbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Din kode for tilgang til systemet er 7618

Jeg sendte en e-post til UIO

Erik Ribsskog

Tilgang til studentregistrering

Erik Ribsskog Sun, Jan 18, 2015 at 11:10 PM
To: postmottak@uio.no
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen , postmottak@uhr.no, Studentombudet UiO
Hei,

denne har ikke jeg bestilt.

Dette er den tredje koden, som noen har bestilt for meg, iløpet av de
siste dagene.

Er det nødvendig, å ha dette systemet, på internett, (hvor det er
sårbart, ovenfor hackere osv., lurer jeg).

Jeg har også nettbank.

Men der er det mye mer sikkerhet.

En fire-sifret kode er ikke _veldig_ sikkert, vil jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From:  <noreply@admin.uio.no>
Date: 2015-01-18 1:05 GMT+01:00
Subject: Tilgang til studentregistrering
To: Erik L?venbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Din kode for tilgang til systemet er 6106

Jeg sendte en e-post til Oslo Handelstands Forening

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Sun, Jan 18, 2015 at 10:37 PM

To: Gunnar Larssen
Cc: postmottak@mattilsynet.no, medlemsservice@coop.no, REMA 1000 Furuset , presse@rema.no

Hei,

jeg kan også ta med om det.

At da jeg jobba, som kasserer, på Matland/OBS! Triaden, fra 1990 til 1992.

Så pleide, (fra begynnelsen av 1991 en gang vel), min fars kusine Reidun Andersen sin adopterte sønn, (Øystein Andersen), fra Sør-Korea, å dra innom OBS! Triaden, for å 'chatte' med meg, (for de bodde, i Lørenskog).

Og Reidun eller ihvertfall hennes ektemann Kai Andersen, jobba, på Tetra Pak.
Og Øystein, (som jeg ikke har hatt noe å gjøre med, siden 1993, må jeg si), hadde et stort nettverk.

Så hvem vet om han har koden til døra mi, her på 'russer-brakka', (på Slependen), hvor jeg bor nå.

Og så har hatt lagd 'tulle-juice' på Tetra-Pak og bytta ut juice-kartongen, mens jeg har vært i Oslo, og gjort unna noen ærend, (eller noe i den duren).
(Det kan være en annen teori).

Jeg var også på Coop Extra Slependen, på fredag.
(For jeg trengte nye skolisser.

Noe de ikke hadde).

Og jeg tok et 'selfie-fotografi', av noe som var veldig dårlig der.

De har visst en slags søyle, i kassa, der.
Så det er nesten umulig å pakke varene der, (må jeg si).
Det virker som en veldig dårlig løsning, synes jeg.
Det virker nesten kundefiendtlig, synes jeg.
Så dette vil jeg klage om, (se bilde).

Kanskje de heller burde ha en OBS! Slependen der.

Enn dette Coop Extra, som vel er et litt mer ukjent konsept.

Så får de kanskje skolisser der og.
(Og ikke bare masse levende hummere, som er stuet sammen, i noen relativt små båser).
Bare som en oppdatering.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.
Nå sender jeg en kopi-epost, til Coop, om dette.
Men deres e-post-adresse, heter noe med 'medlemsservice'.
Så hva med de som handler hos Coop, men som ikke er medlemmer, (sånn som meg).

Man blir jo trakassert, fra første sekund, når man sender e-post til de.

For man må visst være medlem hos dem, for å sende klage til de, (virker det som).
Da hadde det kanskje vært bedre, om Norge hadde sluppet dette herket, (Forbrukersamvirket/Coop), hvis de skal være så fiendtlige, ovenfor 'vanlige' kunder, mener jeg.
Noe sånt.


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-01-18 1:23 GMT+01:00
Subject: Re: Klage
To: Gunnar Larssen <Gunnar@ohf.no>
Cc: postmottak@mattilsynet.no


Hei,
problemet er, at når jeg sender klage, til for eksempel Kiwi.

Så klarer ikke de, å svare, på en høflig måte.
(Jeg fikk et svar, fra Kiwi Slependen, som var patroniserende/trakasserende, mener jeg.

Og jeg sendte en ny e-post, hvor jeg blant annet klagde på det.
Og etter det, så har Kiwi slutta å svare, virker det som).

Jeg kan også nevne det, at som tidligere kasserer, fra CC Storkjøp, Matland/OBS! Triaden, Rimi Munkelia, Rimi Karlsrud, Rimi Bjørndal og Rimi Lambertseter.
(Og jeg har også vært butikkleder, (opp til og med butikksjef), i mange Rimi-butikker).

Så har jeg lagt merke til det.

At iløpet av de ti årene, som jeg bodde, i England, (fra 1994 til 2004).

Så har det blitt en ny trend, blant kassererne, i Oslo-området, (kan det virker som).

Nå står de fleste, i kassa.
Selv om det er en stol, i kassa.

Hva kommer denne trenden av, lurer jeg.

Er det for å hevde seg, (kan man kanskje lure på).

Hm.
Det er også sånn at Kiwi Sandvika Kino.

De har hatt tilbud, på potetgull, (Fredagsduellen).

Da la de mange potetgull-poser, i en handlevogn, og skrev at de var to for en, (eller halv pris).

Noe sånt.

Og så scanner de bare en pose.

Og ikke pose nummer to.

Da er det noe rart, mener jeg.

Det er tre Kiwi-butikker i Sandvika, (hvis jeg har telt riktig).

Hva hvis jeg gikk inn i en annen Kiwi-butikk.
Og så hadde de kontroll av handleposene mine.

Og så fant de ut, at jeg bare hadde betalt for en pose potetgull, liksom.

Det er dårlig butikk-skikk, å slå inn varer sånn, mener jeg.

Og så i en av Norges største kjeder, (Kiwi), da.
Vet de ikke hva en pris-maskin er lenger, i disse butikkene?
Og de vet heller ikke hvordan de endrer prisen, på butikk-data-en, virker det som.

Så her er det fæl uforstand, i butikkene, må jeg si.

Bare noe mer jeg tenkte på her.

Mvh.
Erik Ribsskog

PS.
Stemmer det at julebordet til Rimi Kalbakken, (og andre Rimi-butikker i Anne Neteland sitt distrikt), var i Handelens hus, i Drammensveien, jula 2000?
(Mener å huske at det var i Drammensveien, ihvertfall.

Jeg var relativ ny butikksjef, på Rimi Kalbakken.

Og bare hang meg på, noe som Neteland prata om, vel.

Noe sånt).


2015-01-15 14:26 GMT+01:00 Gunnar Larssen <Gunnar@ohf.no>:
Hei

Jeg bekrefter mottak av klage på en rekke forhold i flere butikker i ulike kjeder.
Klagene dreier seg stort sett om driftsforhold som jeg anbefaler at du tar opp med den butikken det gjelder eller den aktuelle kjedeledelsen.

Gunnar Larssen
adm.direktør
22 40 34 40 | 90 64 15 28

Beskrivelse: Logo-OHF-svarthvit.jpg
www.ohf.no


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 15. januar 2015 12:52
Til: Gunnar Larssen
Kopi: postmottak@mattilsynet.no
Emne: Re: Klage

Hei,

takk for svar!
Jeg sendte en oppdatering, til Kiwi, som jeg ikke har fått svar på enda.
Og andre ting, som jeg lurer på, hos Kiwi/Dagligvarebransjen.

Det er for eksempel at butikkene, de siste årene, har sluttet å dekke over øl-avdelinga, når øl-salget stenger.

Er ikke dette dårlig kundeservice?

Jeg har bodd i England, fra 2004 til 2014.

Og noe av det første som hendte, etter at jeg flytta tilbake, til Norge.

Det var at jeg kjøpte et par Grans-øl, på Rema Slependen.

Og de fikk jeg ikke lov å kjøpe, siden at klokka var over åtte.

Men disse øl-flaskene, var ikke dekket til.
(Og jeg hadde glemt når ølsalget stengte, mens jeg bodde, i England).

Så det er dårlig kundeservice, mener jeg, at ølavdelingene ikke blir dekket til, ved ølsalgets slutt, lenger.
Og disse prisgruppene, på brød, som Kiwi blant annet har begynt med, mens jeg bodde, i England.

Det blir som noe russisk, synes jeg.

Og disse brød-oppskjærings-maskinene.

De så jeg først skoleåret 1988/89, da jeg gikk russeåret, på Gjerdes handelsskole, i Drammen.

Og da hadde Strømsø Supermarked, en sånn maskin.

Men den stod da på utsida av kassa-området, (sånn som jeg husker det).

Hva hvis folk deler et brød, og så virker ikke minibank-kortet?

Nei, det er en tvilsom praksis, å ha disse brød-dele-maskinene, inne i butikkene, mener jeg.
Og potetgull, på utsida av kassaområdet og inngangsporten.
Er det ikke da sånn, at man lærer ungdommene å stjele, (siden disse varene står der, med mindre tilsyn, (fra butikk-folka), må man vel si).

Tvilsom praksis, må man vel si.
Og disse brød-oppskjærings-maskinene, de er ofte bare stuet inn, i butikkene.

Og det blir et kaos, når andre kunder skal forbi, mens man deler brødet.

Og hvorfor er det ikke engangshansker, sånn at man slipper å ta på brødet, med uvaskede hender, når man legger brødet på den metall-renna.

Og hvordan er det med hygienen, når det gjelder disse maskinene?
Nei, kanskje Bakers/Møllhausen burde dele opp brødene selv?
Det hadde kanskje vært en bedre løsning.
Men det går kanskje ut over kvaliteten på brødene, (sprøhet på skorpene, til brødene osv).

Hvem vet.
Har også hatt problemer med Rema Slependen, som jeg har sendt om, til Mattilsynet.

Skal paste disse to nevnte e-postene, i PS-er, på slutten av denne e-posten.
Mvh.

Erik Ribsskog
PS.

Her er oppdateringen til Kiwi:

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog     Tue, Jan 6, 2015 at 9:27 AM
To: KIWI 322 SLEPENDEN
Cc: Resepsjon Kiwi , Andre Tangerud , post@canica.no, admin@ohf.no, Politikk Høyre
Hei,

det høres bra ut.

Jeg dro med Stena Line til Danmark, nå i helgen, (jeg har bodd i cirka
ti år i England, så jeg får litt bakoversveis, når jeg dra på polet
nå).

Og i Danmark, så er det sånn, at kundene selv tar så mange poser de
vil ha, fra noen esker, som ligger foran kassa.

(Så da blir det ikke noe 'slåsskamp', liksom).

Kanskje dette hadde vært en ide i Norge også?

Og når vi er inne på temaet bæreposer.

Så husker jeg det, fra 80-tallet, at min onkel Haakon Mogan Olsen.

Han pleide å si det, at det er ikke riktig, at man skal betale, for reklame.

(Siden det står navnet på butikken, trykt på bæreposen).

Så han mente det, at bæreposer burde være gratis, (husker jeg).

Det kom jeg til å tenke på, etter denne bærepose-krangelen.

Men når jeg tenker videre, så hadde ikke deres butikkmedarbeider,
slått inn noen poser, (selv om jeg til slutt fikk to).

Så det er mulig, at han har hatt samme lærer på skolen, som min onkel
Haakon, (min fars yngre bror).

(For å fleipe litt).

Siden at begge dem tydeligvis er enige om det, at bæreposer burde være
gratis, (siden at det er reklame på dem).

Det er også ofte lite av First Price Cola, (1.5 liter), i butikken
deres, (Kiwi Slependen).

Kanskje dere kunne ha kontaktet hovedkontoret til Kiwi.

Og fått de til å tegne om brus-avdelinga deres.

Sånn at varene får mer riktig plass, i forhold til salg.

Og det står også ofte varer, spredd på gølvet, foran denne EMV-brusen,
(First Price Cola).

Så man må nesten være akrobat, (for å si det sånn), for å få tak i den varen.

Og det har vært ofte utsolgt, for potetgullet: 'Partymix paprika', hos
dere, i det siste.

(Den siste måneden, eller noe, vil jeg si).

Det var derfor jeg kjøpte First Price Ostepop, (hos dere), på fredag.

Butikken deres er også veldig trang, å gå rundt i, (synes jeg).

Den ved gamle Sheraton er mye mer oversiktlig, og har First Price
Cola, (1.5 liter), på pall.

Jeg hadde en mor, på 70-tallet, (Karen Ribsskog), som pleide å sende
meg til butikken, (vi bodde i Storgata på Østre Halsen, og der var det
tre matbutikker, innenfor hundre meter cirka, fra der vi bodde).

Så jeg har handla mat, siden at jeg var cirka fire år gammel.

(For mora mi sendte meg for å kjøpe melk og karameller osv., fra jeg
var tre-fire år gammel, husker jeg).

Og det var i 1974, mener jeg.

Og nå er det 2005.

Så jeg har handla mat, i over 40 år nå.

Det blir en del tusen ganger, som jeg har handla mat, (vil jeg si).

Og jeg har også vært kasserer selv, (på CC Storkjøp i Drammen, hos
Matland/OBS Triaden, i Lørenskog og i flere Rimi-butikker, (hvor jeg
også har jobbet som leder)).

Og bodd i flere år i England, (og også litt i andre land som Sveits,
Tyskland og Frankrike), og handla i matbutikker der.

Og jeg må si det, at makan til oppførsel, som han kassereren deres hadde.

Det har jeg ikke vært borti før, hvis jeg skal være ærlig.

Jeg kan ikke husker noe lignende, ihvertfall.

Så dette var sjokkerende, synes jeg.

Erik Ribsskog

PS.

Det hadde også vært greit.

At når dere svarer, på en klage.

Så kan dere beholde den originale e-posten, (fra meg), i svar-e-posten deres.

Så får man hele saken, på et sted, liksom.

PS 2.

Det er også sånn, at hvis jeg går i butikken deres, (for å handle), om kvelden.

Så ruller dere brøda, bort til ved flaskeautomaten.

Før den siste kunden, er ute, av butikken.

Dere kunne også hatt tørkepapir, ved flaskeautomaten, synes jeg.

(Og ikke bare en sånn 'luft-håndtørker', eller hva det er igjen).

Og på Kiwi Billingstad.

Så setter de brøda, ut i vindfanget, (altså på utsida av
kassa-områden), før den siste kunden er ute av butikken.

Er det gratis brød da, (kan man vel lure på).

På Kiwi-butikken ved Sheraton, så har dere flere ganger hatt
potetgull, (fra Maarud), utafor kassaområdet.

Er det gratis da, eller.

Tortilla Chips, fra Maarud, som vanligvis koster 20-30 kroner, (den
med innbakt pepper-korn, i 'chipsene'), har også blitt solgt, for kun
fem kroner posen.

Det må da være tapsprosjekter, når dere selger potetgull så billig.

Og en halv kilo marsipan, koster bare cirka 6-7 kroner, hos Kiwi, (og Rema).

Men det 'tilbudet' har jeg sett, i mange butikker.

Og den varen, ligger i bakehylla.

Og ikke utafor kassaområdet.

Det kan jeg ikke huske, at vi hadde, da jeg jobba, som Rimi-leder,
(nemlig varer, som ligger utafor kassaområdet og inngangsporten, til
butikken).

Men det vel antagelig ikke gratis likevel, hvis jeg skulle tippe.

Men litt rart, syntes jeg, at dette var.

Så jeg tar med om dette, i samme slengen.

Jeg har også bodd, i mange år, i England.

Og der skrev de 'Mr. Ribsskog'.

Og ikke fornavnet mitt.

Det blir litt 'klamt', synes jeg.

Hva med bare 'hei'.

Dette har noe med å være konform og vise respekt å gjøre, synes jeg.

Når dere ikke klarer det, selv når dere svarer på en klage, så synes
jeg det, at dette, er veldig dårlig.


2015-01-05 15:54 GMT+01:00 KIWI 322 SLEPENDEN <kiwi.slependen@kiwi.no>:
> Hei Erik
>
>
> Takk for tilbakemeldingen.
>
>
> Jeg vil beklage hendelsen som skjedde lørdag på Kiwi slependen. Du skal
> selfølgelig få så mange poser du ønsker uten at kassereren skal blande seg
> borti det. Kunden har alltid rett og kundeservice er den viktigste delen av
> jobben vi gjør.
>
>
> Jeg har tatt dette opp med den aktuelle kassereren og skal ta det opp med
> alle på personalmøte nå på søndag.
>
>
> Håper du slipper flere uhyggelige opplevelser i fremtiden
>
>
>
> Mvh
>
>
> Kristian Jansson
>
> Butikksjef
>
> KIWI 322 Slependen
>
> This e-mail message may contain confidential or privileged information. If
> you are not the intended recipient, please delete the message and any
> attachments and notify the sender by return e-mail. You should not retain,
> distribute, disclose, or use any of the information in this message.

PS 2.

Her er e-posten til Mattilsynet, (om Rema):

Erik Ribsskog
Klage på Rema Slependen
Erik Ribsskog     Wed, Jan 14, 2015 at 1:09 PM

To: postmottak@mattilsynet.no
Hei,

jeg har jobbet som leder, i Rimi, (til og med butikksjef), fra 1994 til 2004.

Og jeg har også jobbet, på vegne av et firma, i Norwich, som heter
Packaging Europe/Positive Publications, fra 2007 til 2008.

(Jeg jobbet hjemmenfra, som selvstendig næringsdrivende, fra min
leilighet, i Liverpool sentrum, hvor jeg bodde, på den tida).

Og i forbindelse med emballasje-jobben, så kom jeg i kontakt, med et
norsk firma, som leverte 'holdbarhets-etiketter', til
matvareindustrien.

Og jeg har nå i det siste kjøpt kjøttdeig, på Rema Slependen.

Og de har hatt disse holdbarhets-etikettene.

Men det står ikke noe informasjon, om disse etikettene, på pakken.

Og heller ikke på produsenten, (Nordfjord-kjøtt), sin hjemmeside.

Så det er ikke klart, når på kjølekjeden, (fra produsent, via
grossist-lager til butikk), som denne etiketten, er klistret på.

Så selv om etiketten viser at varen har blitt lagret kjølt.

Så hjelper jo ikke det, hvis det er Rema Slependen som har klistret den på.

Da viser jo ikke etiketten noe varsel, hvis kjølekjeden har blitt
brutt, før varen nådde fram, til butikken.

Så her kan man muligens få en falsk trygghet, mener jeg, (når det ikke
er informert, om det er produsenten, grossisten eller butikken, som
har satt på denne 'dingsen', og av hvilken grunn).

Jeg kjøpte også en juice-kartong, (Rema sin en-liters kartong), i
denne butikken, her om dagen.

Og den var gjæret, da jeg drakk av den, i går.

Enda datoen ikke hadde gått ut.

Og kartongen var uåpnet, fram til noen sekunder før jeg drakk av kartongen.

Det smakte kullsyre/eddik, av appelsin-juice-en.

Og det luktet gjær.

Når jeg merket dette, så sluttet jeg selvfølgelig å drikke av varen,
men jeg fikk i meg noen slurker, da.

Jeg tror at den butikken, nok har for mye av den varen, i hylla.

Og at disse kartongene, står og varmer hverandre muligens.

Og at en slags gjæring kanskje har startet, grunnet det.

Hvem vet.

Noe sånt.

Jeg må også varsle om, at denne butikken, ikke har noen ordentlig inngang.

Man kan gå inn en dør, ved et treningsstudio.

Men det treningsstudioet, stenger et par timer før, (om kvelden), enn Rema.

Og da må man gå ut, der hvor bilene kjører.

Og der er det ikke noe fotgjenger-felt.

Så dette er en 'merksnodig' butikk, hvor de driver med mye rart, må
jeg nesten si.

Så dette ville jeg varsle om.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Sender med et par bilder, som jeg har tatt, av den nevnte kjøttdeigen.

PS 2.

Jeg har også tidligere, blitt tulla med, i Rema-butikker.

Jeg kjøpte en gang to Pizza Grandiosa-er, på Rema Furuset, på første
halvdel av 90-tallet.

Og jeg er sikker på, at den ene pizzaen, ikke var en 'vanlig' Grandiosa.

Jeg kastet den ene Grandiosa-en, før jeg stekte den.

For den så veldig rar, (og liksom hjemmelaget), ut.

(Jeg forklarte dette, blant annet for en Glenn Hesler, som bodde i det
samme Ungbo-bofelleskapet, som meg, husker jeg).

Før jeg begynte, i Rimi, så jobbet jeg en stund, (for det meste som
kasserer), på Matland/OBS! Triaden, i Lørenskog.

Og på Rema Furuset, så jobbet butikksjef Paulsen og en
butikkmedarbeider Løvdahl.

Begge disse, jobbet på Matland/OBS! Triaden.

(Paulsen jobba der, før jeg begynte der.

Og han storebroren, til Cathrine Løvdahl, (som jobba i frukta, på
Matland/OBS Triaden, på lørdager osv., og studere juss).

Han jobba jeg sammen med, på OBS! Triaden, (og butikksjef John
Ellingsen fikk oss til å måtte dele garderobeskap, hvis jeg ikke tar
helt feil. Noe sånt)).

Så om dette kan være noe tull, fra Paulsen og/eller Løvdahl, fra
Matland/OBS! Triaden-tida?

Kassaleder Helene, (fra Finland), slutta også på OBS! Triaden, og
begynte å jobbe, på Rema Furuset, (som kasserer, med Paulsen som
butikksjef).

Hu mobba meg en gang, (fordi hu mente at jeg spiste 'harry' mat, sånn
som jeg skjønte det), som jeg handla i kassa hennes, på Rema Furuset.

Kan det være disse Rema Furuset-folka, som tuller med meg eventuelt, lurer jeg.

Hvem vet.

Hm.

2 attachments
   
    rema1.jpg
138K
   
    rema2.jpg
144K

2015-01-05 9:28 GMT+01:00 Gunnar Larssen <Gunnar@ohf.no>:
Erik Ribsskog

Vi har mottatt din formelle klage og videresender den til adm.direktør i Kiwi for videre behandling.
Du hører nærmere fra oss.

Gunnar Larssen
adm.direktør
22 40 34 40 | 90 64 15 28
Beskrivelse: Logo-OHF-svarthvit.jpg
www.ohf.no

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Hanne Margrete Hassel
Sendt: 5. januar 2015 09:10
Til: Gunnar Larssen
Emne: VS: Klage



Med vennlig hilsen
OSLO HANDELSSTANDS FORENING

Hanne Hassel

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 4. januar 2015 00:22
Til: Resepsjon Kiwi
Kopi: Andre Tangerud; post@canica.no; Hanne Margrete Hassel
Emne: Klage

Hei,

jeg må nesten sende en formell klage, på en Kiwi-kasserer, fra Kiwi Slependen, (se vedlagte scannede kopi av kvittering).

Han var veldig uhøflig, og begynte å krangle i kassa.

Jeg ba om to poser, man kassereren insisterte på at jeg bare trengte en pose.

Og begynte å krangle om dette, må jeg si.

Jeg mener det er noe som heter, at kunden alltid har rett.

Og hvis jeg ber om to poser, så forventer jeg å få det.

Uten noe om og men.

Selv om Norgesgruppen opprinnelig var en grossist.

Så behøver vel ikke kassererne deres, å være som noen sære lager-slasker.

Det er noe som heter kundeservice.

Dette var en lite hyggelig opplevelse, her ute i Bærum, hvor man vel skulle tro, at folk visst bedre, (tatt i betraktning nærheten til BI, osv).

Så dette vil jeg klage på.

At kassererne begynner å patronise og krangle, ovenfor kundene, på den måten.

Det synes jeg at er en fæl uting.

Erik Ribsskog



dette var veldig kundefiendtlig.JPG
92K

PS.

Her er vedlegget:

dette var veldig kundefiendtlig

Bergerfolk er noen sørlendinger, (må man vel si). Mens på Bergeråsen, så var alle husene beiset svarte/brune, da de var nye, på begynnelsen av 70-tallet

sørlendinger hm

https://www.facebook.com/groups/266282843489204/?fref=ts

PS.

Her er mer om dette:

mer om dette farge

https://www.facebook.com/groups/221159477902642/

Dette, (å ha en slags søyle, akkurat der, hvor kundene står og pakker varer), syntes jeg, at var en veldig dårlig løsning, på Coop Extra Slependen. Direkte kundefiendtlig, må man vel kalle det. Noe sånt. Hm

dette var veldig kundefiendtlig

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2015/01/fler-mobilbilder_89.html

Mer fra Radio Norge


Doktoronline.no, har visst en debattforum-tråd, hvor de for det meste, driver og latterliggjør, meg og bloggen min. Noe sånt. Hm

leger hm

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/402590-troll-troll-trollings-trolletr%C3%A5d/page-7

PS.

Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:


statcounter

Fler mobilbilder

WP_20150116_010

WP_20150116_011

WP_20150116_012

WP_20150116_013

WP_20150116_014

WP_20150116_015

WP_20150116_016

WP_20150116_017

WP_20150116_018

WP_20150116_019

WP_20150116_020

WP_20150116_021

WP_20150116_022

WP_20150116_023

WP_20150116_024

WP_20150116_025

WP_20150116_026

WP_20150116_027

WP_20150116_028

WP_20150116_029

WP_20150116_030

WP_20150116_031

WP_20150116_032

WP_20150116_033

WP_20150116_034

WP_20150116_035

WP_20150116_036

WP_20150116_037

WP_20150116_038

WP_20150116_039

WP_20150116_040

WP_20150116_041

WP_20150116_042

WP_20150116_043

WP_20150116_044

WP_20150116_045

WP_20150116_046

WP_20150116_047

WP_20150116_048

WP_20150116_049

WP_20150116_050

WP_20150116_051

WP_20150116_052

WP_20150116_053

WP_20150116_054

WP_20150116_055

WP_20150116_056

WP_20150116_057

WP_20150116_058

WP_20150116_059

WP_20150116_060

WP_20150116_061

WP_20150116_062

WP_20150116_063

WP_20150116_064

WP_20150116_065

WP_20150116_066

WP_20150116_067

WP_20150116_068

WP_20150116_069

WP_20150116_070

WP_20150116_071

WP_20150116_072

WP_20150116_073

WP_20150116_074

WP_20150116_075

WP_20150116_076

WP_20150116_077

WP_20150117_001

WP_20150117_002

WP_20150117_003

WP_20150117_004

WP_20150117_005

WP_20150117_006

WP_20150117_007

WP_20150117_008

WP_20150117_009

WP_20150117_010

WP_20150117_011

WP_20150117_012

WP_20150117_013

WP_20150117_014

WP_20150117_015

WP_20150117_016

WP_20150117_017

WP_20150117_018

WP_20150117_019

WP_20150117_020

WP_20150117_021

WP_20150117_022

WP_20150117_023

WP_20150117_024

WP_20150117_025

WP_20150117_026

WP_20150117_027

WP_20150117_028

WP_20150117_029

WP_20150117_030

WP_20150117_031

WP_20150117_032

WP_20150117_033

WP_20150117_034

WP_20150117_035

WP_20150117_036

WP_20150117_037

WP_20150117_038

WP_20150117_039

WP_20150117_040

WP_20150117_041

WP_20150117_042

WP_20150117_043

WP_20150117_044

WP_20150117_045

WP_20150117_046

WP_20150117_047

WP_20150117_048

WP_20150117_049

WP_20150117_050

WP_20150117_051

WP_20150117_052

WP_20150117_053

WP_20150117_054

WP_20150117_055

WP_20150117_056

WP_20150117_057

WP_20150117_058

WP_20150117_059

WP_20150117_060

WP_20150117_061

WP_20150117_062

WP_20150117_063

WP_20150117_064

WP_20150117_065

WP_20150117_066

WP_20150117_067

WP_20150117_068

WP_20150117_069

WP_20150117_070

WP_20150117_071

WP_20150117_072

WP_20150117_073

WP_20150117_074

WP_20150117_075

WP_20150117_076

WP_20150117_077

WP_20150117_078

WP_20150117_079

WP_20150117_080

WP_20150117_081

WP_20150117_082

WP_20150117_083

WP_20150117_084

WP_20150117_085

WP_20150117_086

WP_20150117_087

WP_20150117_088

WP_20150117_089

WP_20150117_090

WP_20150117_091

WP_20150117_092

WP_20150117_093

WP_20150117_094

WP_20150117_095

WP_20150117_096

WP_20150117_097

WP_20150117_098

WP_20150117_099

WP_20150117_100

WP_20150117_101

WP_20150117_102

WP_20150117_103

WP_20150117_104

WP_20150117_105

WP_20150117_106

WP_20150117_107

WP_20150117_108

WP_20150117_109

WP_20150117_110

WP_20150117_111

WP_20150117_112

WP_20150117_113

WP_20150117_114

WP_20150117_115

WP_20150117_116

WP_20150117_117

WP_20150117_118

WP_20150117_119

WP_20150117_120

WP_20150117_121

WP_20150117_122

WP_20150117_123

WP_20150117_124

WP_20150117_125

WP_20150117_126

WP_20150117_127

WP_20150117_128

WP_20150117_129

WP_20150117_130

WP_20150117_131

WP_20150117_132

WP_20150117_133

WP_20150117_134

WP_20150117_135

WP_20150117_136

WP_20150117_137

WP_20150117_138

WP_20150117_139

WP_20150117_140

WP_20150117_141

WP_20150117_142

WP_20150117_143

WP_20150117_144

WP_20150117_145

WP_20150117_146

WP_20150117_147

WP_20150117_148

WP_20150117_149

WP_20150117_150

WP_20150117_151

WP_20150117_152

WP_20150117_153

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive